Vraag

Relatie nichtje

  • 1 April 2023
  • 6 reacties
  • 406 Bekeken

Badge

Ik heb zeg maar al een paar maanden bij mijn opa en oma gewoond vanwege problemen thuis. regelmatig kwamen mijn tante en nichtjes van 9 en 11. op de een of andere manier heeft het nichtje van 9 een lichaamstaal en gedrag dat ze jaloers is. ook heeft ze de lichaamstaal dat ze mij leuk vind. alleen weet ik niet of dit nou gewoon betekent dat ze me super erg vertrouwd of dat ze mij leuk vind. 

Ik ben over 1 maand 16 en het leeftijdsverschil is best groot, ook al is het legaal om een relatie te nemen met een familielid is het toch een beetje een taboe. 

 

De reden dat ik dit vermoedt is omdat zij(nichtje van 9) eigenlijk elke keer dat wij elkaar zien probeerty mij appart te nemen zodat het andere nichtje niet meer met mij kan spelen. vaak komt ze dicht bij me zitten en gaat ze van alles met me doen. Buiten spelen, gezzelig samen liggen of youtube kijken(dan ligt ze vaak tegen me aan)

Ik merk vaak aan mezelf dat ik het fijn vind met haar in de buurt en dat ik hier ook wel enthioushast en opgewonden van word.  en als ze er niet is dat ik haar wwel mis en kijk naar foto's en filmpjes die ik heb van haar zoals snapchat pics

Omdat het leeftijdsverschil zo groot is en zij waarschijnlijk niet met die gedachte zit, probeer ik er niet aan te denken. Ook merk ik aan mijzelf dat ik geen seksuele gevoelens heb, maar meer dan vrienden. 

Heeft iemand hier een beetje een uitleg voor of dat iemand kan bevestigen of het pure vriendschap is of dat er ook van haar kant meer gevoelens zijn als vriendschap.

 

Alv Bedankt :)


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk dat je veel te veel doordenkt. Het is een kind van 9 en jij bent bijna 16! Dan ga je het toch niet over relaties hebben? Ze vind het gewoon leuk om met je te spelen en dat is het.

Gelukkig heb je geen seksuele gevoelens, maar ook dat ‘meer dan vrienden’ moet je echt uit je hoofd zetten.

Reputatie 7
Badge +15

Eens met @tim16, ze is 9, en jij bijna 16, + ze is famillie. 
 

probeer deze gedachten maar te negeren. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +9

Ben je helemaal popijopi, ze is 9… 9! wat doe je als je 9 bent? Kijken wanneer het lampje van de koelkast uitgaat. Het is niet normaal om, ten allereerste met zon groot leeftijdsverschil (op jou leeftijd dan) EEN RELATIE AAN TE GAAN MET IEMAND VAN 9. En dat meer dan vrienden? eff normaal doen komop

Badge

Hoi,

Ik denk dat hullie helemaal gelijk hebben. Het ging mij er alleen om, zodat ik dingen uit kon sluiten in mijn hoofd. Niet om actie te ondernemen en een relatie te nemen. En er zijn geen seksuele gevoelens van mijn kant. Dus dat is alleen zodat ik haar kan wijzen op. 

Alvast bedankt voor jullie reactie. 

Ik heb nu duidelijkhed en verificatie van buitenaf. 

 

Mvg

Ik snap het wel hoor.  Niet perse van meer dan vrienden. Je zegt dat je bij je opa een oma woonde omdat het thuis niet goed ging.  Ik kan me voorstellen dat dat heel lastig is. Als iemand dan laat merken graag bij je te zijn kan ik me voorstellen dat dat dan misschien wat heftiger emoties oproept. Ik al weet je verstandelijk best dat ze ws gewoon van je houdt zoals je van een grote broer houdt en jij zoals je van een klein zusje houdt.  Die gevoelens kunnen ook verwarrend zijn.  

Badge

hoi,

als ik ddarover nadenk klinkt het wel logisch.

daar wou ik eiggenlijk niet over na denken, ook omdat ik buitenshuis weinig vrienden heb en daardoor de minste en geringste manier van communicatie zie als  verliefdheid ofzo, dat kan ik mij best voorstellen dat dat zo is.

 

wat het ook is. ik wwet dat het gezzelig is en dat is het belangrijkste en er hoeft voor mij geen label aan.

wie o wie kan mij vertellen wat een ander precies denkt. ik denk niemand omdat we vaak onszelf niet eens goed begrijpen.

 

ik ben blij dat mensen zoals jullie hier op dit forum voor open staan om erover te discusiëren en dat die kans er ook voor is.:)

 

 

 

 

Reageer