Vraag

Relatie met stiefzus

  • 27 September 2018
  • 4 reacties
  • 2004 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, z'n 2,5 jaar geleden kreeg mijn vader een nieuwe vriendin, zij had ook 2 dochters, dit ging allemaal goed, maar naar een tijdje werden ik en de jongste stief zus verliefd op elkaar, en name een relatie, we waren toen bijde 16 jaar, dit ging allemaal hartstikke goed en het was echt een top relatie, maar naar een jaar kwam ik er achter dat ze met een andere jongen aan het praten was, dit hadden we uit gepraat en verder gegaan, en het ging weer goed tussen ons, maar z'n 3 week geleden dat ze heel geheimzinnig, steeds wanneer ik dicht bij haar kwam drukte ze snel haar whatsapp weg, toen ben ik op haar telefoon gaan kijken, toen zag ik dat ze weer met een andere jongen aan het praten was, toen ik haar er op aan sprak werd ze boos, en de dag erna had ze het uit gemaakt (week gelden), we hebben veel gepraat en zij wil wat afstand en rust, maar ik ben nog hartstikke verliefd op haar, en op een of andere manier word dat alleen maar meer, en ik weet nu niet wat ik moet doen.

4 reacties

Hey!

Allereerst ben ik benieuwd, just curious, je hoeft niet te antwoorden: Wat vonden je vader en je stiefmoeder en andere gezinsleden er in eerste instantie van dat jullie een relatie hadden? En zijn jullie ouders nog steeds samen?

Oké, to the point.
Allereerst: Wat bedoel je precies met praten? Het kan toch geen kwaad dat ze contact heeft met andere jongens, of zeggen ze dingen die niet kunnen? Ten tweede: je zult haar keuze moeten respecteren als ze rust en afstand wil. Weet je of dit tijdelijk is, de afstand en rust? Zo ja, zou ik het rustig aan doen en haar de rust en afstand gunnen, koester niet te veel hoop. Zo niet, zul je echt je best moeten doen om over haar heen te komen...

Hopelijk was dit een beetje nuttig advies?

Groetjes, Anoniempje
Hoe meer je je gaat focussen/gaat nadenken over haar/jullie relatie, hoe meer je het verliefdheid gevoel krijgt. Probeer eens wat afleiding te zoeken en er niet zoveel over na te denken, dan gun je haar wat ruimte en kun jij tot rust komen.

Reageer