Vraag

relatie met oudere man

  • 8 May 2019
  • 4 reacties
  • 589 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben 16 en heb 4 maanden een relatie..mijn vriend is 38..ik val op oudere mannen..hij is heel lief..we hebben ook sex..ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen..zijn er meer meisjes die dit hebben? moet ik het vertellen of geheim houden? ik denk dat mijn ouders boos worden..wat moet ik doen? in het weekend zeg ik dat ik bij een vriendin blijf slapen maar ga naar mijn vriend..ik ben bang dat ze erachter komen..

4 reacties

Vertel je ouders dit, ze zullen daar 'blijer' mee zijn dan dat ze er achter komen.
Het is wel een beetje raar... (Ik waarschuw je gewoon even voor de zekerheid). Want volgens mij mag het niet. Maar asl het helemaal goed voelt voor jou moet je gewoon doorgaan (:
Hi,

Wie houdt je tegen ? Doe waar je blij van wordt !
Maar het beste is denk ik wel om het tegen je ouder te vertellen.
Ook tegen je vrienden, ik denk echt dat het je goed doet !

Veel plezier met het slapen en succes met het te vertellen !

Dikke knuffel en veel liefs,
Lynn
Hoi

Je vriend is een stuk ouder dan jij, waardoor je het spannend vindt om je ouders in te lichten over jullie relatie.

Zoals in bovenstaande reacties aangeraden wordt, is het verstandig om je ouders in te lichten. Het zou vervelend zijn als ze van iemand anders horen dat jij een relatie hebt. Je zou je ouders eventueel over je relatie kunnen vertellen met je vriend erbij, zodat ze hem gelijk kunnen ontmoeten.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om je vriend bij je thuis uit te nodigen en hem voor te stellen, voordat je vertelt hoe oud hij is. Op die manier krijgt je vriend een kans om zich voor te stellen, voordat je ouders eventueel moeilijk doen over het leeftijdsverschil.

Groetjes
Kenshin

Reageer