Vraag

Relatie met een transjongen

  • 18 August 2020
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben 16 en heb al 1 jaar een relatie met een transjongen (hij is ook 16). Het is een aardige jongen maar elke keer wanneer die ongesteld is vertoond hij agressief gedrag en is hij sneller geïrriteerd en staat hij op het randje van een mental breakdown (wat ik begrijp want ik kan me voorstellen dat dat niet chill is voor iemand die trans is) zelf weet ik niet hoe ik ermee moet omgaan of hoe ik hem het best kan rustig krijgen ofz.

heeft iemand tips???

(het liefst verwacht ik antwoord van mensen die zelf trans zijn/ relaties hebben met iemand die trans is)😅


1 reactie

Heey, 

Ik ben zelf ook transgender en kan me heel goed verplaatsen in je vriend. Ongesteld worden is een van de ergste dingen voor een trans jongen. Daardoor heb je veel frustraties en emoties (er komen dan vrouwelijke hormonen opspelen die je niet wil natuurlijk) mijn tip voor hem is er even mee naar de huisarts gaan. Het is misschien ongemakkelijk maar er is een pil genaamd orgametril die de huisarts kan voorschrijven waardoor je niet meer ongesteld word. En nog een tip, praat er over samen. Want dat is heel belangrijk :) ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes Kay

Reageer