Relatie met een schorpioen/weegschaal? (Voor degenen die geloven in de astrologie!)

  • 19 September 2018
  • 12 reacties
  • 401 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Dit is misschien niet echt een topic voor op deze site, maar dat merk ik dan wel.

Ik heb dus een relatie met iemand en we hebben echt een super super sterke klik, ik voel iets voor hem wat ik nog nooit eerder voor iemand heb gevoeld. Ik vind hem heel bijzonder en hij laat mij ook echt voelen als zijn prinses/dat ik de belangrijkste ben in zijn wereld. Hij is voor mij igg echt de belangrijkste in de wereld.

Nu gaat hij verhuizen naar het buitenland en ik heb het er echt zwaar mee (hij heeft het er ook heel erg zwaar mee). Hij heeft perioden ook geen wifi daar. Dit is verder niet mijn hoofdonderwerp van het topic, maar misschien dat iemand toevallig tips heeft hoe ik dit gemis kan opvullen?

Ik had een tijdje geleden een astrologiecursus gevolgd en vond het echt best wel interessant. Ik verdiep me er nu ook wel vaker in op het internet. Veel klopt vind ik. Ik ben zelf kreeft. Mijn vriend is geboren op 24 oktober (tijd overal onbekend) in het jaar waar de weegschaal duurt tot ongeveer 7 uur ‘s ochtends op 24 oktober en daarna overgaat in de schorpioen. Aangezien ik de astrologie best wel interessant vind, ben ik ook erg benieuwd wat het sterrenbeeld is van mijn vriend (Ik hoop stiekem een schorpioen?.. volgens de meeste sites kunnen kreeft en schorpioen namelijk een hele sterke band hebben). Ik weet dat ik hier niet zo’n hele issue van moet maken hoor haha, als hij een weegschaal is houd ik nog steeds evenveel van hem en het boeit natuurlijk ook niet zo ontzettend erg wat voor sterrenbeeld iemand heeft, maar aagezien ik die astrologie toch wel interessant vind, ben ik natuurlijk wel benieuwd welk sterrenbeeld mijn vriendje heeft!

Het gekke is... vaak kan ik mensen wel herkennen in de sterrenbeeldbeschrijvingen, maar voor mijn vriend vind ik het erg lastig om te bepalen welk sterrenbeeld hij heeft. Voor mij is het een soort puzzel ofzo om uit te vinden welk sterrenbeeld hij heeft.. vind dat wel leuk? Misschien dat hier toevallig wat astrologiekenners zijn die mij wat kunnen helpen. Ik noem een paar karaktertrekken van hem op:
1) Zeer zeer lief
2) Staat altijd voor me klaar, kan met al mijn zorgen bij hem terecht. Al duurt het uren. Hij luistert en steunt mij.
3) Straalt warmte uit/geeft warmte
4. Charmant/charismatisch
5. Iemand die al vanaf het begin tot het eind in mij gelooft. Nog nooit iemand meegemaakt die zolang die mening vasthoudt. Zeker wel eens iemand meegemaakt die in me geloofde, maar dat wisselde dan weer, maar daarna geloofde die toch weer in me etc. Maar deze vriend is daarin nog nooit veranderd van mening. Hij heeft altijd in mij geloofd en dat is nooit anders geweest, geen seconde. Dat siert hem en maakt hem bijzonder.
6. Oke, om toe te geven niet in alle opzichten een sterke mening: Voor groepsdruk is hij helaas wat gevoelig. Maar ik ben ook wel iemand die totaal niks met groepsdruk heeft en daar ook niet gevoelig voor is (voor de rest ben ik een hooggevoelig persoon?). Voor de rest heeft mijn vriend hele sterke meningen.
7. Heel enthousiast zijn over mij en hele lieve complimenten geven die je echt raken.
8. Gaat graag uitdagingen aan
9. Zegt niet heel snel ‘ik hou van jou.. ‘ vind ik soms wel jammer hoor whaha.
10. Beschaafd
11. Zeer geduldig
12. Rustgevende, geduldige, warme en mooie/lieve stem
13. Houdt wel van controleren..... (schorpioen trekje ahah)
14. Maar kan ook wel flirten (weegschaal trektje volgens mij...)
15. Schrijft dolgraag brieven en gedichten. Hij vindt gedichten ook heel mooi. Hele mooie, lieve, attente brieven en gedichten.
16. Straalt bijvoorbeeld helemaal als je iets van hem hebt onthouden dat hij eerder tegen je gezegd heeft. Dan gaat hij zich openstellen (schorpioen trekje whah..)
17. Motiverend
18. Vrolijke verschijning
19. Attent
20. Maakt heel graag oogcontact
21. Gebruikt graag metaforen
22. Soms moet/gaat het graag zoals hij het wil.... maar andere keren is hij weer superlief. Merk dan een soortvan twee karakters?
23. Soms mysterieus (schorpioen dingetje....)
24. Houdt van puzzels

Wat denken jullie? Is mijn vriend een weegschaal of een schorpioen?
Als ik op internet lees herken ik hem denk ik toch wel het meeste in een weegschaal. Maar niet alles. Ook herken ik wat dingen van de schorpioen. Maar als ik kijk naar schorpioenen die ik ken, herken ik bij sommige zelfs wat dingen die mijn vriend ook heeft, bij enkelen zelfs heel veel. Bij weegschalen totaal niet. Maar mijn vriend blijft natuurlijk zeer uniek!?Dat ik bij hen veel herken van mijn vriend vind ik dan soms gek maar zeker ook leuk, omdat ik hem op internet veel meer herken in de weegschaalbeschijving. Vind het zo leuk om erachter te komen wat hij nou is. Dat merken jullie wel ahaha!

Ik zou graag ook nog tips willen voor het opvullen van het gemis. Ik doe er zelf al veel mn best voor, maar wat hulp kan ik wel gebruiken! Iig ga ik een brief voor hem schrijven als hij straks in het buitenland zit met een zelfgemaakt gedichtje 🙂

Verder.... zijn hier mensen die ervaring hebben met een relatie met een weegschaal of schorpioen? Of goed bevriend zijn met weegschaal of schorpioen... ben benieuwd naar jullie ervaringen!!

- reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid. -

12 reacties

(Na dan gaat hij zich openstellen moet nog: hij is namelijk niet heel erg open over zijn eigen leven. Hij vraagt liever hoe het met een ander gaat en luistert liever naar de verhalen van een ander. Maar als je laat zien dat je hem waardeert, vond hij het heel erg fijn en vertelt hij graag ook zijn verhalen.)
Wow als ik het internet afsurf herken ik idd echt heel erg veel de weegschaal.....
Hoi, ik weet opzich wel wat van sommige sterrenbeelden. Lastig, welk sterrenbeeld hij zou kunnen zijn. Ik denk een schorpioen, omdat jij ook beschrijft dat je veel van hem herkent in enkele schorpioenen. Toevallig nu ik jou opsomming lees, herken ik ook een aantal karaktertrekken heel goed in wat schorpioenen die ik ken. Schorpioenen kunnen volgens mij variëren van heel lieve tot haatdragenden. Ik weet bijna zeker dat er ook weegschaal kenmerken tussen staan, maar ik ken de omschrijving van de weegschaal (en schorpioen) niet goed genoeg om te beoordelen welk sterrenbeeld hij zou kunnen zijn. Maar dat er van beide kenmerken staan kan, 24 oktober lijkt me een soort overgansfase.
Reputatie 2
Badge +9
Ik heb er zelf natuurlijk geen verstand van maar als ik op internet kijk en dan sterrenbeeld 24 oktober. Dan staat er weegschaal 23/9 tot 22/10.
En Schorpioen 23/10 tot 21/11

Dus lijkt het mij dat hij Schorpioen is.

Gr:Mr. S
Klopt, maar door de veranderende zonnestand (idk) begint en eindigt het sterrenbeed nooit precies op die data. Dat verschilt per jaar. Dus hele ene jaar begint de schorpioen op 23 oktober, het andere jaar op 24 oktober en weer een ander jaar pas wat later op de dag van 24 oktober. Daarom post @Aliceee dit topic lijkt mij. Om aan de hand van de karaktertrekken te kijken welk sterrenbeeld hij waarschijnlijk zou hebben. Want met de data kan het in dit geval niet. Groetjes, Lieke
Reputatie 2
Badge +9
Oh okee dat wist ik niet. Ik heb even gekeken bij karaktereigenschappen van beide sterrenbeelden. Ik denk dan dat hij een Schorpioen is omdat wat jij opnoemt wel overeenkomen met die van de Schorpioen.

Weegschaal lijkt echt op een romanticus en misschien is deze jongen dat ook wel maar ik herken dat niet 100% uit het gene wat jij zei.

Gr: Mr.S
Schorpioenen kunnen goed om gaan met kreeft en vis omdat het 2 watermerken zijn.. ik ben schorpioen en mijn vriend is kreeft
Hey, waarschijnlijk heeft niemand hier meer iets aan, maar toch reageer ik ff😜
Het is best simpel; hij zit op het kruispunt Weegschaal - Schorpioen. Hij heeft dus karaktertrekken van beide!
Mijn vader zit op het kruispunt Waterman - Vissen, hij heeft ook karaktertrekken van beide.
Je vriend (als hij dat nogsteeds is) zou dus;
-veel passie hebben (♏)
-ijdel kunnen zijn (♎)
-vredelievend zijn (♎)
-kil kunnen overkomen (♏)
-vergeeft niet snel mensen (♏)
-heeft moeite met 'nee' zeggen (♎)
-heeft goede intuïties, die hij meestal niet goed genoeg vertrouwd (♎)

Xx

P.S. Je sterrenbeeld (zonneteken) is niet het enige wat je karakter bepaald, het is wel de kern van je karakter. Je maanteken en ascendant zijn ook erg belangrijk. En dan heb je nog de planeten, huizen, aspecten en astroïden.. Maar dat is dieper de astrologie in 😉
Ik heb zelf ook zo'n raar iets. ik zit op het "kruispunt" van Boogschutter en schorpioen.
@Anonie_m
OE yea, dan kan je:
-kil overkomen ♏
-diep vanbinnen heel veel passie hebben ♐
-avontuurlijk zijn♐
-in de toekomst leven ♐
-niet teveel aandacht schenken aan emoties ♐
-mensen niet snel vergeven ♏
-het fijn vinden om overal van op de hoogte te zijn♏
-neigen om iedereen om je heen die je als zwak ervaart, te controleren ♏
-heel optimistisch zijn♐
-heel gul zijn♐

Haha vgm heeft niemand hier iets aan, maar hé😜✨ (ik vind astrologie erg leuk, en ik heb niks te doen deze vakantie, dus ja😂)
Xx
onnodige quote verwijderd

Oh ik heb wel wat aan die astrologische dingen hoor. Meeste dingen komen wel overeen. Alleen totzover ik het weet dat Kill overkomen en mensen controleren niet. best interresant is dat wel
Yeeeyy 😂

Reageer