Relatie met buitenlander

  • 24 September 2019
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

ik zit op het moment in een flinke depressie dit komt door mijn lange afstandsrelatie met iemand uit het buitenland. We hebben elkaar ontmoet via een datingapp. We hebben nu een paar maanden een relatie en het is nu best wel serieus aan het worden en we willen elkaar heel graag een keer ontmoeten. Alleen lijkt het er op dat hij de komende 5 jaar niet naar Nederland zou kunnen komen omdat hij daar het geld nog niet voor heeft en hij een stabiel inkomen wil hebben voor hij hier heen komt. Hij is nu nog aan het studeren daar. Dus nou heeft hij mij gevraagd om naar zijn land te komen maar zijn land is niet persé het veiligste land en ik vind het best wel tricky om daar in mn eentje heen te gaan. En ik weet dat mn vader en zusje me ook nooit zouden laten gaan. En ik vertrouw mn vriend wel maar het blijft een feit dat ik hem nog nooit in het echt heb ontmoet en ik ken het land niet. Dus het lijkt me gewoon niet veilig om daar heen te gaan helemaal alleen. Dat heb ik hem ook verteld en toen zei hij ja oké dat snap ik maar dan moeten we wel 5 jaar wachten. Maar het vooruitzicht dat ik de komende 5 jaar nog zonder hem moet doorbrengen en eigenlijk vast aan mn telefoon zitten omdat ik de momenten dat hij online is of belt ook graag online wil zijn dat breekt me echt op. Dus ik weet echt niet wat ik moet doen. Ergens wil ik wel graag naar hem toe gaan het lijkt me ook een super mooi land en zou daar best een keer heen willen. Maar het blijft maar in mn hoofd rondspoken dat dit misschien zijn manier wel is om mij daar heen te lokken en dat hij alleen maar doet alsof hij van me houdt. En dat er dan iets gebeurd. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien tips?

heel erg bedankt☺️

2 reacties

Ha!

Als ik je één tip mag geven: 'GA SOWIESO NIET ALLEEN!'
Jij weet niet wat voor persoon het echt is zeg je, dus ik kan alleen maar zeggen ga bij zo"n eerste ontmoeting niet alleen!
Neem altijd iemand mee!
En daarnaast bespreek dit met je vader en je zusje!
Geen idee hoe oud je bent maar als je onder de 16/17 bent is het sowieso niet verantwoord. En als je 16 jaar of ouder bent, en je wil toch heel graag naar 'je vriend' neem dan absoluut iemand mee!

Heel veel succes ermee!
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou eigenlijk niet gaan! Je kent hem niet en misschien is die heel andere in het echt maar ik snap dat je ook geen 5 jaar zou willen wachten om hem te zien. Dus als je gaat ga dan met je vader.

hopelijk had je hier iets aan!

xx

Reageer