Vraag

Relatie maar niemand weet het?

  • 2 April 2020
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeeyy meiden of jongens natuurlijk! 

Ik zit met n probleempje, ik heb al dik 2 jaar een relatie met een jongen van 24 jaar, ik zelf ben 17. Mijn ouders weten er van en zijn er ( na veel gezeik en gedoe ) mee akkoord gegaan. Nu zit t dus zeg maar zo dat zijn ouders er niets van weten en dat is puur door de leeftijd dat ze dat misschien raar vinden wat ik begrijp maar zijn ouders vinden leeftijd nooit erg hebben ze gezegd, als het maar een normaal meisje is en leuke ouders (en jazeker die heb ik!!) Dus ik snap het niet echt waarom hij niet wilt.. We houden het voor de rest van ons dorp geheim tot ik 18 ben omdat dat iets anders is dan natuurlijk je eigen ouders. 

 

Wie kan mij helpen en misschien tips geven om hem misschien toch wel om te praten 🙊 i hope so!! Xxxx Isa


2 reacties

Heyo,

Wat leuk dat je al 2 jaar een relatie hebt. Jou ouders weten het wel, maar die van je vriendje nog niet. Nou ja ik kan me wel voorstellen dat hij het liever tot dat jij 18 bent stil houdt.

Eigenlijk is hij ook gewoon een pedofiel, maar oke.

Ik denk dat het toch voor iemand van zijn leeftijd moeilijk is om te zeggen dat je een relatie hebt met een meisje van 17 jaar. Dat valt wel mee, maar als je er dan ook bij zal zeggen van ja we hebben al langer dan 2 jaar een relatie. Dat betekent dus dat jij 15 was en hij 22 dat is een groot verschil. En niet iedereen zal dat goedkeuren. Je eigen ouders waren er namelijk ook eerst niet blij mee.

Ik zou dus nog even geduld hebben. Tot je 18 bent of 17,5 zoiets.  Gewoon omdat het dan beter klinkt. En voor je vriend zou ik zeggen vertel niet tegen je ouders dat je al 2 jaar een relatie met haar hebt, want nogmaals dat kan verkeerd overkomen.

Als je zelf echt zo verzekerd ben dat ze het niet erg vinden, kan je het is met hem over hebben.  Jullie hoeven dan niet perse te zeggen dat je al 2 jaar hebt.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi

Ik ben het een met Spookyzx. Ik raad je ook aan om te wachten tot je 18e. Het lijkt mij ook slim om niet te zeggen dat jullie al 2 jaar hebben. Wel zou ik zeggen dat jullie elkaar al jaren kennen en goeie vrienden zijn geweest. En dan misschien iets van: ze is nu 18 dus we vonden het wel een mooie volgende stap.

Ik weet het ook niet hoor maar mijn ouders vinden iets al veel sneller goed als ik er een mooi verhaal omheen vertel

 

Succes!

Reageer