Skip to main content

Ik heb al een half jaar ofzo een beetje fix met een jongen uit mijn klas we hebben al 2 x bij elkaar gesproken enzo sinds de laatste keer dat wij gingen afspreken is er minder cc gekomen en kon hij niet vaak er is toen ook oppeens een ander meisje gekomen op z’n nummer 1 op snap die in z’n vrienden groepje zit ze spreken vaak aff waardoor hij drm ook niet met mij kan afspreken hij heeft t paar weken geleden uitgemaakt de fix zeg maar en nu zie ik foto’s dat hen samen op een bankje zitten en de rest ergens anders aan voetballen zijn hij heeft nog gevoelens beetje zegt hij voor mij dus zijn we beetje alles terug aan t halen en proberen om weer wat te beginnen tussen ons alleen ik weet niet wat ik moet doen want hij is al x eerder vreemd gegaan en toen waren t ook gwn zogenaamd volgens hem vriendinnen snap je dus ik weet t echt niet hij maakt ook elke x grappen over er als k bijv vraag kom je afspreken zegt ie Isgoed mag ….. dan ook mee en zo echt hele dag door waardoor t niet meer leuk is ik heb t al aangegeven maar elke x krijgen we er ruzie om waardoor ik er niet meer over durf te beginnen hij ging ook een x samen met haar in een 2 persoonsbed liggen en zij dat zij zo een persoon is die dan in er string gaat slapen ik zij wat vind je ervan en toen zij hij ja mij maakt het niet uit ik vind dat zelf wen beetje raar maar ff eerlijk wat zouden jullie hier mee doen als jullie mij zijn want aan de ene kant denk ik misschien zie je alles wel verkeerd en aan de andere kant zie ik weer iets heel anders 

Geen reactie

Reageer