Vraag

relatie

  • 24 October 2019
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heey allemaal,

ik heb zins een tijdje een relatie met een meisje intussen tijd zijn er al wat dingen gebeurt we hebben het allebei één keer uitgemaakt nu hebben we alweer een paar weken iets ik merk zelf dat ik een beetje jaloers ben soms hebben jullie daar tips voor?, ik heb haar al meerdere keren met behulp van een gedicht laten weten dat ik super veel om haar geef, ze reageert er altijd met een hartje of zegt bijvoorbeeld lief enzo, nu wil ik haar eigenlijk wel iets geven, zelf dacht ik aan een bosbloemen maar wil daar nig iets bijdoen maar weet niet wat. Hebben jullie tips?

groeten nick


2 reacties

Hoi

 

Je bent op zoek naar een manier waarop je de liefde voor je vriendin kan uiten. Misschien zijn de volgende dingen wat:

  • een boeket bloemen uit origami (op elk blaadje zou je een gedicht kunnen schrijven)
  • een bon voor een trip naar een spookhuis met de tekst ‘kan ik uit angst tegen je aan kruipen’
  • een doos chocolade met de tekst ‘dit is een voorsmaakje van de picknick die ik voor je georganiseerd heb’
  • de bosbloemen waar je het over had, met de tekst ‘bloemen plukken mag niet, maar voor jou doe ik het toch maar weer’ (voor de grap dan: de natuur schaden is niet ok; haal de bloemen gerust bij een bloemist)

 

Zou je een idee hebben waar de jaloezie vandaan komt? Voel je je bij momenten bijvoorbeeld op de achtergrond gelaten, of ben je bang haar te verliezen?

 

Groetjes

Kenshin

Je maakte het een keer uit en zij geeft een indruk van ach gast wat dan nog wat een teken is dat het niet werkt.

Ik heb een lief geef ik iets zei geeft wat terug, knuffelen en een kus + zegt ze van schat je moet toch niet telkens vanalles kopen voor mij maar daaraan zie ik dat er liefde is want een gedicht is een stuk papier en cadeautjes kosten geld die je als tiener hard nodig hebt. Krijg €50 de week maar heb een GSM abonnement €45 per maand waar ik al eens over zit, eten en drinken, sparen voor scooter want ben 15 en zij ook maar als wij ons geld continu aan elkaar spenderen wat lastig + echte liefde gaat niet om geven 

Reageer