relatie

  • 12 September 2019
  • 0 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus ik heb nu bijna 3 maanden een relatie met mijn vriendje. En sinds ik bij hem ben, hebben mensen allerlei vervelende dingen over mij tegen hem gezegd. En toen begon hij zich te vragen of het klopte, maar het was allemaal fout. Toen kwam hij in contact met een jongen waarmee ik 2 jaar geleden deed praten, en toen begon die jongen allerlei leugens over mij te vertellen aan mijn vriendje. En een van die leugens was dat ik 2 jaar geleden met hem naar de bioscoop ging. Maar dat was niet waar, ik was daar met een vriendin en toen die dag was die jongen ook daar en toen hadden we een praatje gedaan meer niet, we hebben niet gezoend of geknuffeld er is niks gebeurd. Maar mijn vriend vroeg me een paar keer of ik met hem naar de bioscoop ging, maar ik zei altijd nee, omdat ik nooit met die jongen naar de bioscoop was geweest, ik was daar met een vriendin. Dus gisteren vroeg mijn vriend opnieuw of ik met hem naar de bioscoop was geweest en toen zei ik dat ik niet met hem ging maar met een vriendin en dat die jongen daar was. Maar hij had het me vaker gevraagd maar ik zei altijd nee ik ben nooit met hem gegaan en dat was ik ook zo ik was daar met een vriendin en dat die jongen daar was kan ik niks aandoen. Ik had het wel moeten zeggen toen hij het me vroeg maar ik was echt bang dat die me in de steek zou laten maar toen dacht ik dat is verleden wrm zou die en ik heb ook niks ernstigs gedaan. En nu is mijn vriend boos omdat ik het niet zei toen hij het mij vroeg, maar ik was bang. Omdat iedereen me vertelde dat zijn eer heel hoog was, dus ik durfde niets te zeggen.
En gisteren hadden we een discussie, maar ik heb gemerkt dat elke keer dat we ruzie hebben, hij zijn ex-vriendin betrekt en hij zei dat we uit elkaar gaan en dat hij teruggaat naar ze ex. Wat moet ik nu doen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer