relatie

  • 16 July 2019
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke kijk mijn vriendin ging op vakantie weg en ik appde haar wel vaak maar zij stuurde geen berichtje terug of belde mij niet dus daar kregen we gedoe om toen hadden we een pauze effe later zat ik een helemaal door heen en had ik haar nodig maar helpde ze me niet toen zei ze tegen mij dat ik haar elke ochtend en avond zeg dag het slecht gaat om haar een slecht gevoel aan te praten effe later kregen we weer gedoe omdat ik haar heel erg miste en ik wou haar zien maar ik moest haar met rust laten ze wou niks meer van me horen en zien totdat ze terug was maar ik had haar wel nodig en ik heb het gevoel gehad dat ze me liet zakken nu is het uit en hebben we gedoe en is zo nog niet terug van vakantie ze is boos op mij maar ze wilt nog wel verder als ze terug is dan wilt ze eerst praten en alles op lossen ik wil ook wel verder maar tegelijk ook niet omdat ze me heel veel pijn heb aangedaan ik zit nu echt in een dilemma ik wil haar niet kwijt maar ik
hou super veel van haar maar tegelijk wil ik niet verder omdat ze me zo pijn heb gedaan ik weet effe geen raat dus ben ik maar hier gegaan wie kan mij effe uit helpen

3 reacties

Praat alles uit, los alles op, ga weer samen en alles komt goed
PS: als een ander topic maakt, vergeet je leestekens dan niet. Want dit is lastig te lezen
Succes
Beginneling
"kijk mijn vriendin ging op vakantie weg en ik appde haar wel vaak maar zij stuurde geen berichtje terug of belde mij niet " Rust geven helpt ook gewoon

" dat het slecht gaat om haar een slecht gevoel aan te praten" Niet doen.... Daarmee maak je de ruzie erger...

"mdat ik haar heel erg miste en ik wou haar zien maar ik moest haar met rust laten ze wou niks meer van me horen en zien totdat ze terug was" Snap ik. Ze wilt ook even rust.


Als ik het hele topic lees dan zie ik het al. Je mist haar maar door haar geen rust te gunnen ga je haar ook niet terug krijgen. Stop met haar berichten sturen en laat haar gewoon ff met rust op haar vakantie. Je verpest het anders echt voor jezelf.
Naja het is uit en over ze is vreemdgegaan toen ze op vakantie was ze dronk elke dag achter me rug om ze hebt me laten zakken en verwaarloosd

Reageer