Vraag

relatie 18 jarige en 15 jarige

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 353 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Ik heb hulp nodig. Ik ben al een lange tijd bevriend met een jongen alleen ik vindt hem best wel leuk en hij mij ook. Hij heeft mij ook onlangs uitgevraagd alleen het probleem is hij is deze maand 18 geworden en ik ben 15. Ik word pas over een halfjaar 16. Ik weet dat ik gewoon een relatie met hem mag en dat dat volgens de wet geen probleem is. Het probleem is alleen mijn ouders. Van hen mag ik geen relatie met hem ik heb ze met veel moeite laten geloven dat ik gewoon vrienden met hem ben. Alleen nu heeft hij mij dus uitgevraagd ik mag alleen geen relatie met hem. Nu wilt hij dus op mij wachten omdat vanaf mijn 16e zeggen mijn ouders dat het dan wel mag maar ik weet nu al dat ze het dan nog steeds een probleem vinden. Alleen ik weet nu niet wat ik moet doen ik vindt hem echt leuk en hij mij ook we praten elke dag en bellen veel alleen mijn ouders moeten er niks van weten. Als ik met hem ga afspreken is het al met grootste moeite dat hem mag. Wat zou ik nu moeten doen ik wil niet dat hij een halfjaar moet wachten dat kan ik zelf ook niet maar ik ga ook niks stiekem doen. Hoe kan ik het er beste met mijn ouders overhebben want telkens als ik een lichte hints geef heb ik ruzie. Ik weet echt niet wat ik kan doen.πŸ˜₯

2 reacties

Hey!!

Ik had zelf een relatie met iemand van 16 toen ik 13 was, ik mocht helemaal geen vriendje van mijn moeder, en ik heb het geheim gehouden. Natuurlijk moet jij dat niet doen je bent al 15!!hij is maar 3 jaar ouder dan jij. Hij wilt op jou wachten dat is een goed teken. Ik zou gewoon je ouders overtuigen dat er niks ergs gaat gebeuren en dat als er wat gebeurd kunnen ze altijd aangifte doen he πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ Ik zou alle mogelijkheden proberen als ik jou was

met vriendelijke groeten,

S
Hey!!

Ik had zelf een relatie met iemand van 16 toen ik 13 was, ik mocht helemaal geen vriendje van mijn moeder, en ik heb het geheim gehouden. Natuurlijk moet jij dat niet doen je bent al 15!!hij is maar 3 jaar ouder dan jij. Hij wilt op jou wachten dat is een goed teken. Ik zou gewoon je ouders overtuigen dat er niks ergs gaat gebeuren en dat als er wat gebeurd kunnen ze altijd aangifte doen he πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ Ik zou alle mogelijkheden proberen als ik jou was

met vriendelijke groeten,

S

Dankjewel voor je reactie je hebt gelijk, ik ga proberen met ze te praten dankjeπŸ™‚

Reageer