Skip to main content
Vraag

relatie

• March 30, 2026
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik ben een jongen ik heb 4 exen gehad alle vier meisjes eerste vond zichzelf te jong is ervandoor gegaan met een andere jongen week later tweede was me beste vriendin en ging chanteren als van pak mijn agenda of ik maak het uit derde had ik bijna jaar maar ik vond haar niet leuk meer nu zijn we vrienden vierde maakte het al uit na 2 uur en 9 minuten omdat ze er niet klaar voor was en nu hebben we ruzie omdat ze de hele tijd super irritant doet.

Dat is nou juist het probleem ik durf haast geen verkering te nemen want ik ben bi en ik moet dus nog uit de kast komen zie mijn andere topics en ik wil mensen hun gevoelens niet schaden als ik diegene niet meer leuk vind.

Maar moet ik dan wachten tot iemand " op mijn pad komt " of gewoon op een soort jacht gaan naar leuke mensen ik weet het helemaal niet meer pls help

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 31, 2026

er zijn misschien al mensen die jou leuk vinden of jij vind misschienĀ al iemand leuk. maar als niemand de 1ste stap durft te nemen gebeurd er niks. ik dacht dat je al een leuke jongen had gezien?

• March 31, 2026

Ja klopt maar hij vind me sowieso niet leuk 😭