Hoi allemaal!
Ik maak een nieuwe topic omdat er op het andere topic niet werd gereageerd
Ik vindt een jongen leuk maar zit niet in mijn klas en zit in de tweede en ik in de eerste,
Ik weet zijn naam niet maar ik weet wel welke klas hij zit en dat die vriendelijk is,
Ik vindt hem super leuk alleen ben ik nogal verlegen als het op liefde aankomt...
Hebben jullie tips hoe ik meer in contact kan komen?
Mijn vriendin heeft geprobeerd zijn insta te krijgen maar dat lukte helaas niet want dat heeft hij niet
Nogmaals hebben jullie tips hoe ik hem kan 'Versieren' Of met hem in contact kan komen laat het graag weten alle reacties zijn van harte welkom want ik heb het hard nodig want ben geen pro met dit soort dingen:D
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Je vindt een jongen leuk, en vraagt je af hoe je met hem in contact kan komen. Het kan helpen om meer over hem te weten te komen, bv. over zijn interesses. Wie weet zit daar een gemeenschappelijke interesse tussen waar jullie het over kunnen hebben. Je zou tijdens de middag naast hem kunnen gaan zitten, en proberen een gesprek aan te knopen. Misschien kan hij je helpen met een schoolvak. Op de bijles kunnen jullie elkaar wat beter leren kennen.
Groetjes
Kenshin
Je vindt een jongen leuk, en vraagt je af hoe je met hem in contact kan komen. Het kan helpen om meer over hem te weten te komen, bv. over zijn interesses. Wie weet zit daar een gemeenschappelijke interesse tussen waar jullie het over kunnen hebben. Je zou tijdens de middag naast hem kunnen gaan zitten, en proberen een gesprek aan te knopen. Misschien kan hij je helpen met een schoolvak. Op de bijles kunnen jullie elkaar wat beter leren kennen.
Groetjes
Kenshin
Bedankt voor je reactie ik ga maandag kijken wat zijn interesses zijn en omdat hij in de tweede zit kan ik vragen hoe mijn digitale rooster werkt bedankt voor je bericht!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.