Vraag

Problemen met contact met meisjes

  • 11 September 2019
  • 5 reacties
  • 1350 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er is een meisje die ik leuk vind ze is 16 en ik ben 15 jaar ze zit op een andere school maar wel in de zelfde stad als mij. vrienden van haar zeggen ook dat ze mij leuk vind en op een schoolfeest waar ze was wou ze mij ook zoenen alleen ik durfde het niet want iedereen die ik ken was daar en ik heb nog nooit gezoend. alleen elke keer als ik haar een berichtje stuur of vraag hoe het gaat loopt het gesprek een beetje stroef ik heb nooit echt een goed gespreksonderwerp en ik kom slecht uit mijn worden. Kan iemand mij helpen?

5 reacties

als ik*
graag gedaan
Er is een meisje die ik leuk vind ze is 16 en ik ben 15 jaar ze zit op een andere school maar wel in de zelfde stad als mij. vrienden van haar zeggen ook dat ze mij leuk vind en op een schoolfeest waar ze was wou ze mij ook zoenen alleen ik durfde het niet want iedereen die ik ken was daar en ik heb nog nooit gezoend. alleen elke keer als ik haar een berichtje stuur of vraag hoe het gaat loopt het gesprek een beetje stroef ik heb nooit echt een goed gespreksonderwerp en ik kom slecht uit mijn worden. Kan iemand mij helpen?
True colours always come true. Just be yourself.
Reputatie 2
Badge +1
Uhm misschien kunnen jullie elkaar vragen stellen om elkaar beter te leren kennen en dan om de beurt anders lijkt het net een interview. Je kan haar complimentjes geven. Hopelijk heb je hier iets aan!

xx
dankje @Anonieme_meisjex
Hoi! Ik denk dat het meisje waar je het over hebt zich afgewezen voelt door jou. Zij wilde jou zoenen zei je en jij wilde dat niet omdat er mensne omheen stonden en dit je eerste keer was. Natuurlijk snap ik dit, maar zij denkt dat je haar niet leuk vindt. Daarom verloopt het gesprek stroef. Dus bespreek dat met haar waarom jij haar op dat moment niet wilde zoenen en dan komt het vast goed
succes!

Reageer