Vraag

Problemen in relatie

  • 19 January 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 15 en ik heb nu een vriendje van 17. Ik heb nu 3 maanden met hem maar we zien elkaar maar weinig, vanwege bepaalde redenen weet niemand op onze school dat wij een relatie hebben (op mijn beste vrienden na), en dat wil hij graag zo houden, ik liever niet maar het lukt me niet om hem te overtuigen dat iedereen het mag weten.
Hij werkt ook heel veel waardoor we elkaar weinig zien buiten school (hij wil er niet minder voor werken).
Nu heeft hij mij 2 dagen geleden ook nog verteld dat de komende 2 jaar moet hij 2 hele dagen in de week stage lopen. Hij zei dat we het nog even aan gaan kijken maar als we echt tijdsgebrek hebben dan gaan we het uitmaken, hij zei dat hij mij liever een jongen gunt die wel tijd voor mij heeft.
Verder houden we enorm veel van elkaar (daardoor brengt het mij ook veel verdriet) maar door de tijd gaat het gewoon bijna niet meer.
P.S: tot 2 dagen geleden hadden we elkaar 2 weken niet buiten school gezien.
Wat kan ik doen om onze relatie te redden?

1 reactie

Hoi

Je vriendje heeft het erg druk, en gunt jou een jongen die meer tijd voor je kan vrijmaken. Op zich vind ik het mooi van je vriendje dat hij, omdat hij niet genoeg tijd voor je kan vrijmaken, je wilt laten gaan, maar ik kan me voorstellen dat jij dat niet wilt.

Jullie hebben hier waarschijnlijk zelf al over nagedacht, maar zijn er manieren waarop jullie zoveel als mogelijk bij elkaar kunnen zijn? Samen lunchen bijvoorbeeld, of samen studeren? Als jullie een planning maken, en bekijken wanneer jullie tijd met elkaar kunnen doorbrengen, loopt jullie relatie misschien een stuk beter.

Jij wilt jullie relatie redden. Deel dat zeker met je vriendje. Als hij weet dat jij ervoor wilt blijven gaat, is hij misschien bereid om verder te zoeken naar een oplossing.

Groetjes
Kenshin

Reageer