Probleem met vriendje

  • 12 August 2013
  • 7 reacties
  • 345 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
ik wil even mijn hart hier luchten over mijn vriendje. Mischien ligt het aan mij, maar ik zit er echt mee.

Ik heb dus een vriendje, en ik had al eerder met hem gehad, dus ik weet hoe hij is. 
Maar we kregen begin Juli weer met elkaar en toen was alles nog leuk en aardig.
We hadden leuke gesprekken op facebook, en we gingen vaak cammen.
We spraken ook is een keer af, om naar het strand te gaan en toen was het ook heel gezellig.
Maar de laatste tijd doet hij heel erg kortaf en negeert me. 
Hij begint nooit uit zichzelf tegen me te praten, ik moet altijd beginnen. En als we eenmaal praten gaat ie me negeren of doet ie kortaf.
Ik durf mijn gevoelens ook niet bij hem te uiten want dan voel ik me een zeurpiet.
Een paar dagen geleden kwam hij bij mij eten, en mijn beste vriend was er ook. En toen deed hij heel vaag, en ik deed heel lief enzo, en noemde hem schatje, liefje, etc en had zelfs een cadeautje voor hem. Ik probeerde zijn hand vast te pakken maar die schudde ie van zich af, en toen ik dat cadeautje gaf zei mijn zusje: doe niet zo lullig geef die meid een zoen' en toen zag ik hem echt twijfelen. En hij vond het ook niet leuk die dag zei ie. sinds toen doet ie vaag, 
Een paar dagen geleden gingen we weer chatten en toen lette hij niet op en deed ook weer kortaf. en laatst kwam ie online en begon helemaal niet tegen me te praten en nu is ie al een paar dagen niet meer online geweest en ben ik bang dat ie boos is ofzo.
Ik hou van hem en wil hem niet kwijt, ik ben zo bang dat het uit gaat maar ik ben hier heel ongelukkig door. 
Ik durf het er ook niet met hem over te hebben...
Help! Wat moet ik doen?

Xx

7 reacties

Het lijkt me wel het handigst als je het er met hem over hebt, hij is de enige persoon die iets kan veranderen.
Ja idd...dat is wel zo...
Hoe is het afgelopen?
Hoe is het afgelopen?
Ernstige vorm van topkick is niet toegestaan
@ikbenikben new acc Ik doe helemaal niks verkeerds! Ik vraag alleen wat... ben gewoon benieuwd. En wat bedoel je met topkick?
Ik herken je probleem. Online kort af of gw niet reageren maar in het echte leven een schatje. Ik weet eigenlijk ook niet wat je ermee moet. Ik weet wel dat mijn vriendje de laatste tijd niet lekker in zijn vel zit hij zegt dat dat ook de rede is en dat snap ik ook wel. Mischien even eens goed kijken naar de thuissituatie van hem en of kijken of hij wel lekker in zijn vel zit. Veder kun je niets anders dat het gewoon maar accepteren.

hee veel suc6 ik wens je het beste

Hoe is het afgelopen?Ernstige vorm van topkick is niet toegestaan


Het woord topkicken heb ik ook nog niet gehoord, maar ik veronderstel dat hij/zij bedoelt dat je een oud topic terug naar boven hebt gehaald o.i.d.?
De topicstarter zal hoogstwaarschijnlijk niet meer antwoorden... (hij/zij is nu 18-23 jaar).

Reageer