Vraag

probleem

  • 24 October 2019
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben dus gay, en ik heb een vriendje, nu is t zo dat ik met m gezoend heb op school en daar zij fotos van gemaakt en door de hele school gehangen waardoor we de hele tijd aangekeken worden en nageroepen worden, ze roepen dan altijd: Vieze homo's en K*nker homo's enzo, en de school doet hier niks mee, alle fotos zijn weggehaald op school maar iedereen heeft ze nog op zijn/haar tel staan

 

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?


4 reacties

Hoi

 

Wat naar dat je vriend en jij zo respectloos behandeld worden. In de eerste plaats vind ik het gedrag van de fotoverspreider erg laag, terwijl ik het vrijwel nog jammerder vind dat je medeleerlingen zo onvolwassen reageerden. 

 

Ik stel voor dat je op school, eventueel hogerop, aan blijft geven dat je vriend en jij lastiggevallen worden. Een school hoort pesten, zeker onder de vorm van discriminatie, erg serieus te nemen. Eventueel zou je je ouders erbij kunnen betrekken, aangezien scholen weleens pas in actie durven te schieten als ouders van zich laten horen. Weten je ouders wat er gaande is?

 

Groetjes

Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Ja onze ouders weten het, en zijn ook al meerdere keren naar school geweest, maar het is best een grote school waardoor de docenten niet alles in de gaten kunne houden

 

Dankjewel voor de tips kenshin

Fijn dat jullie ouders initiatief ondernemen. Reageerden ze begripvol toen ze te weten kwamen wat er zoal gaande is op school?

 

Gr. Kenshin

Laat je niet klein krijgen, pesterijen komen meestal voort uit jaloezie of machtgevoel dus als ze zien dat je bent van ik geef er reet om gaat het minderen.

Ik ben 15 en transseksueel ook ik werd gepest en ben zelfs een paar maal ineen geslagen om mijn geaardheid ik eindigde in het ziekenhuis. Ik deed niets maar mijn moeder vroeg hoe het in godsnaam mogelijk is dat een transseksueel meisje in het ziekenhuis geslagen werd zonder acties te nemen.

Nu is geaardheid pesten strafbaar met volledige uitsluiting dus pesten ze een andere geaardheid word de pester geschorst en niet meer welkom want er geld 1 regel tolereer iedereen om het even van zijn of haar geaardheid en afkomst.

Praat erover met leraren en de directie want deze kunnen helpen en zeker het schoolhoofd die heeft als taak zijn of haar leerlingen te helpen zodat ze met plezier naar school kunnen want geaarde pesterijen is niet 1 maar meerdere en niet accepteerbaar dat een leerling gepest wordt omdat hij of zij anders is 

Reageer