Skip to main content
Hoi,

ik ben marvin en was vroeger best wel dik en lelijk al zeg ik het Zelf.

Nou ben ik nu echt afgevallen en zien meiden mij eindelijk staan, dus elk meisje wat zich aanbood nam ik verkering mee...

nou heb ik een beetje de ‘player’ reputatie

maar ik weet van Me zelf dat ik meiden ecjt met respect behandel. Alleen wisselde/wissel ik nogal snel.

probeer het te minderen maar hoe kan ik hier het beste mee omgaan ?
Hoi

Je hebt meerdere keren een vriendin gehad, waardoor je de reputatie 'player' hebt gekregen. Van jezelf weet je dat je meisjes met respect behandelt.

Misschien is het goed om in de toekomst aan te geven dat je er eerst graag even over nadenkt. Als er een meisje naar je toekomt met de mededeling dat ze gevoelens voor je heeft, kan je zeggen dat je er graag nog eerst een dag over nadenkt, en haar dan een antwoord zal geven.

Groetjes

Kenshin
Ik vindt zelf dat player zijn niet heel erg is zolang je maar niet vreemd gaat en je er niemand pijn mee doet

Succes Martin
Gewoon negeren en mischien als je huidige relatie uit is een wat langere pauze neemen dat lijk mij ook wel verstandig omdat je dan iemand echt goed kan leeren kennen voor dat je meeten verkering neemt.

Aan de opmerkingen kan je niks doen... Als het heel erg word kan je school inlichten maar vaak helpt dat niet of word het erger maar er over praaten kan wel hele fijn zijn.

Maak je er maar niet te druk om wand die je zo noemen zijn zelf onzeker omdat ze gene meiden achter zich aan hebben rennen. (vaak is een meisje die echt ene sirieuse relatie en zo wil niet ieman die achter je aan gaat zegmaar. Dus let goed op minder duidelijke singjaalen wand soms zijn dat de beste relaties niet dat somige meiden niet duidelijk hun gevoel zeggen hoor maar over het algemeen👍🏻)

Suc6
@Kenshin dankje!
@Sophieousri

hey, het probleem is dat Ik vorige week een HELE domme fout heb gemaakt, ik had een soort relatie met een meisje en heb een geprobeerd een ander meisje te zoenen. Het is niet gebeurd omdat ik op tijd nadacht...
@Mijnigezien

hey, dankjewel dat je de tijd genomen hebt om me advies te geven! Ik zal je advies opvolgen super bedankt!!
Geen probleem.❤️❤️❤️

Always here to help👍🏻❤️
Je hebt bijna met een ander meisje gezoend, maar bent op tijd gestopt. Dat je gestopt bent, lijkt me een goed teken. Je kwam even in de verleiding om met dat meisje te zoenen, maar hebt het toch niet gedaan.

Weet je vriendin van die bijna-zoen?
@Kenshin

ja, die weet er van, maar vertrouwd mij niet meer en heeft het uitgemaakt...
Wat jammer dat ze het uitgemaakt heeft. Ik vind het sterk dat je, ondanks de verleiding, dat andere meisje niet gezoend hebt, maar ik kan me ook voorstellen dat je vriendin vertrouwen in je is verloren. Heeft het einde van jullie relatie jou veel pijn gedaan?
@Kenshin

niet heel veel, ik weet van mijzelf dat ik fout zat, we hadden niet lang en vindt het jammer dat ze mij als een fuckboy ziet... ik wil het graag anders aan haar laten zien, maar daar is t te laat voor 😅
Alvast fijn dat je er niet al te veel onder geleden hebt. Je kan altijd naar haar toegaan, en zeggen dat je het jammer vindt dat ze waarschijnlijk geen juist beeld van je heeft. Dat wil niet zeggen dat jullie weer een relatie krijgen, maar misschien is het fijn voor zowel haar als jou, dat jij even kan zeggen dat je het goed met haar meende.

Reageer