Vraag

paniek om snapchatvriendin kwijt te raken

  • 2 October 2019
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik heb sinds dit jaar een mooi, knap, lief meisje in mijn klas zitten. Ik vind haar echt heel leuk enz. en heb het gevoel dat zij ook zo over mij denkt. We chatten heel veel via Snapchat maar praten eigenlijk bijna niet in reallife. Ik heb nu wel een beetje paniek want ik wil haar niet verliezen. Wat moet ik doen

4 reacties

Als je haar in het echt ook kent kan je proberen haar te leren kennen.
Als ze dit niet wil kan je het hier misschien met haar over hebben,
Als zij veel met jou snapt, heeft ze echt wel op de een of andere manier interesse is jou. Spreek haar gewoon aan op school en begin over iets op school, haar hobbies, wat ze gaat doen dit weekend of iets zoals dat.
Hoi

Op wat voor manier snapchatten jullie?

bv alleen gn, gm en dat soort dingen
of echt hele gesprekken?

Als het alleen het eerste is moet je eens proberen een gesprek aan te gaan en misschien een keer afspreken?

Als het het tweede is, kijk dan eens hoe ze reageert als je een (sneaky) complimentje geeft, wees wel origineel!

Hoop je er mee te kunnen helpen!

Hulpert
Haiii,

Ik ga er even vanuit dat jullie echte gesprekken hebben (dus niet alleen de gm/gn streaks). Als jullie vaak met elkaar snappen dan heeft ze toch echt wel intresse in jou (dit kan vriendschappelijk zijn, maar ook een lichte crush misschien!), probeer op een onderwerp te komen waarbij je een excuusje kan maken om haar in real life te zien. Bijvoorbeeld, als jullie het hebben ovee warme chocomel, omdat jullie daar beide zoveel van houden, dan kan je heel sneaky opbrengen dat jullie het een keer samen kunnen drinken gezellig. Excuusjes zoals hulp nodig hebben met een vak waarin zij op school goed in is kan hier ook helpen, desnoods zeg je dat je een pen van haar wil lenen of iets in die trant.

Conclusie: vind een excuusje om haar in het echt te zien, ze heeft de hit vast wel door!

Succes ermee! 🙂

Reageer