Skip to main content

Ik ben dus al een tijdje met een jongen bezig heb hem nog nooit in het echt gezien enzo dus dat is al minder maar ik heb echt echt gevoelens we bellen elke avond al bijna een half jaar het is een paar maanden mis gegaan  maar we hadden het weer opgepakt en alles ging lekker en vertrouwen alles is goed maar het minpuntje is ik weet niet of hij is wat ik wil… Hij is echt echt heel knap en zegmaar iets wat elke populaire meid zou willen als je begrijpt wat ik bedoel. Hij kan lief zijn maar hij reageert laat en vind hem soms echt irritant en kinderachtig maar daar kan ik me wel overheen zetten snapje. Vandaag vertelde ik iiets over mijn thuis situatie ( wat best heftig is) en zijn antwoord hierop was dus ‘ Hahahahaha’ ik denk echt dat dit de druppel was.. Mijn vriendinnen zeggen dat ik hem moet laten gaan.  Maar zoals ik al zei het gaat echt al een maand goed en het lijkt nu een heel slecht iemand maar ben niet voor niks voor hem gevallen.  Hij is echt heel lief voor me most of the time. Maar als ik echt iets voor iemand voel kan ik diegene niet zomaar laten gaan. Hij zegt dat ik niet zo zielig moet doen en daar heb ik hem ook op aangesproken want zo laat ik niet tegen mij praten maar ik wil een keer ander advies dan laat hem gaan.. Alsjeblieft iemand kom met een oplossing hoe ik dit kan fixen met hem want ik weet dat het niet alleen van zijn kant komt en ook wel een beetje van mijn vaak chagerijnige kant maar iemand help bc i can’t handle it anymore

Hoi

Je praat regelmatig met een jongen, maar hebt er soms je twijfels bij of hij een goede partner voor je is. Hij kan lief zijn, maar lijkt bij momenten vrij ongevoelig over te komen. 

Je hebt deze jongen al aangesproken op zijn onprettige trekjes. Goed dat je dat gedaan hebt. Het lijkt me verstandig om, als je jullie band graag behoudt, nogmaals een goed gesprek met hem te voeren. Plan dat gesprek gerust in, zorg ervoor dat jullie er beiden ruim de tijd voor hebben, en leg uit hoe je je voelt. Vertel daarbij gerust wat er zowel aan jouw als aan zijn kant meespeelt.

Na dat gesprek zou je hem nog een kans kunnen bieden. Hij zou kunnen proberen om rekening te houden met wat je hem vertelde. Lijkt dat echter niet te lukken, zou het kunnen dat je hem zal moeten laten gaan. Het is tenslotte niet de bedoeling elkaar te willen veranderen. Het gezondst is om te houden van een persoon door ook diens wat negatievere trekjes erbij te kunnen nemen. 

Gr. Kenshin

Heel erg bedankt! Ik ga zeker iets met dit advies doen

Reageer