Skip to main content
Vraag

over de jongen in de laatste 2 topics

• July 9, 2026
  • 0 reacties
  • 12 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi

de jongen die ik leuk vind heeft mij laatste dag van school  dit gestuurd 

ai cva ma kga nog lang bericht sturen want boeit me niet wat me vrienden van me gaan denken ik verander nrml toch ai kga sturen

ok jo  A ….a  tis gwn even om te zeggen ik hield oprecht fk veel van je  ma oprecht veel kwou echt een toekomst met jou maja da ging moeilijk door me vrienden kben blijf dat ik vanaf morgen van hun verlost ben oprecht blij dus kzou vanaf dan eig graag opnieuw proberen ma dan meot je wel daar mee akoord gaan aja en die knuffel die ik had beloofd kga die morgen geven oke of wil je niet kom rond 12 uur als je wilt en stuur ook als je het wilt aja en zeg niets over wat ik heb gestuurd ajb nu nog aan l…...n en m…..i want ik probeer afstand te crieeren 

l….n is meisje die met mn ex is gegaan en m…...i is mijn ex op 3 daagse is hij dus vrienden geworden met de mensen dak het meeste haat terwijl hij het wist hij heeft me ook in een groep gedaan met hun terwijl ik meerdere keren zei dat ik dit niet wouw ook de dag dat hij mij die knuffel moest geven is hij nooit komen opdagen omdat hij “ziek” was dan de dag dat we rapport zijn gaan halen was ik aan het wachten alleen en ik dacht misschien krijg ik die knuffel nog want die wouw die knuffel o zo graag geven ik heb hem die dag verschilldende keren gestuurd dan ben ik maar aan de poort gaan staan van school omdat hij toch niet kwam en dan zag ik hem passeren met een meisje die zei wel hi tegen mij ma ja 

nu praten we wel al meer enzo lik we sturen dagelijk maar nie zo hele gesprekken fz hij cared al wat meer enzo vraagt wat er is als ik oke stuur in plaats van okeyy stuurt me ook elke dag goeiemorgen 

maar ja wat denken jullie hier van en wat moet ik doen?

xxx bedankt om te antwoorden en te lezen nevada