Skip to main content

Hey iedereen !

ik had een tijdje dit jaar een crush op een jongen uit mijn klas waar ik wel wat topics over heb gemaakt en misschien nogsteeds een beetje maar daar ben ik dus nog niet uit.

Daar gaat het ook niet om maar waar het wel om gaat is dit.

Ik zou gister met mijn vriendinnen afspreken maar door ruzie met mijn moeder mocht ik niet meer dus wou ik de groepsapp zoeken van ons 3 zodat ik ze niet allebei apart hoefde te appen.

Toen zag ik iemand staan bij recents en ik wist niet wie het was.

Ik klikte toen denk ik perongeluk op toevoegen want er stond op zijn profiel dat ik hem had toegevoegd dus ik raakte in paniek en dacht ik verwijder hem weer voordat hij het ziet.

Dus ik had net op vriend verwijderen geklikt maar toen kreeg ik een melding die zei "… added you back!”

Maar ik had hem al verwijderd.

Toen had ik het verteld tegen een vriendin die ook vrienden is met hem en na een tijdje hadden we besloten dat ik hem gewoon weer moest voegen dus dat deed ik.

En toen waren we  al vrienden opeens voordat hij me hoefde te accepteren.

Hij had al gelijk mijn verhaal gekeken enzo dus ik zei tegen mijn vriendin van "zal ik nog iets op mijn verhaal zetten en kijken hoe snel hij het ziet voor de grap” dus dat deed ik.

Ik checkte de hele tijd maar na een tijdje had hij het nogsteeds niet gezien.

Toen later klikte ik gewoon op zijn profiel en stond er gewoon toegevoegd alsof hij me had geblokkeerd of verwijderd.

Dus ik ben heel in de war of het nou een glitch was of dat hij niet keek wie het was en daarna doorhad dat ik het was en dacht van "ja dag ik hoef haar niet op snap” ofzo.

Maar ik heb gegoogled enzo maar er is niemand die zoiets ook heeft meegemaakt door een glitcb dus ik betwijfel wel of zo een gl;itch wel bestaat.

Ik dacht gister van boeie ik zie hem toch niet tot volgend schooljaar en dan is hij het waarschijnlijk ook sws weer vergeten maar toch lag ik er vanacht wakker van uit angst weer voor geen rede.

Dus weten jullie misschien wat er gebeurd kan zijn?

groetjes ikblijflieveranoniem09!!

(ik wist ook niet waar ik dit in moest zetten dus ik doe maar gwn relaties en liefde)

Geen reactie

Reageer