Vraag

Oud crush komt naar mijn school

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedeen!

Volgend jaar komt er een oud crush van me naar m'n school. Ik heb haar ontmoet op skireis en zonder dat ik het wist was ik verliefd (het was trouwens de eerste keer) maar ze wees me toen af. Ik weet niet of ik in september nog verliefd op haar ga zijn als ik haar zie maar zo ja hebben jullie tips ofzo om het mischien betere doen? PS ik ben over 2 dagen 14.

Vriendelijke groetjes!

3 reacties

hallo @Anoniempie_2005 ik raad je het zeker aan, om jezelf te blijven. Ik heb er ervaring mee. Er over praten met anderen is ook handig, en als je nog steeds verliefd bent op haar op 1 september. Zo Ja dan moet je die dag je heel netjes aankleden strak in t' pak en een lekker geurtje op doen (AXE ''GOLD TEMPATION'') is zeer zeker aan te raden. en als je al op de middelbare school zit, een bloemetje kopen (rode rozen is voor verkering te vragen). Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe en maak er zeker een leuke dag van

doeii doeii!!
Hey ,
Ik denk dat je mss afwacht tot het zo ver is meschien zie je haar dan als een gewone vriendin en niet meer als crush. Als je merkt dat je nog gevoelens voor haar hebt zou ik zeker met haar praten dat je later mss geen spijt hebt en denkt ja khad het moment wel om met haar te praten begrijp je ? Ik wens je alvast een fijne verjaardag.
Groetjes x
Oke ik zal allebei jullie tips gebruiken en hoop dat het goed komt! Bedankt voor de tips en felicitaties! 😄

Reageer