Skip to main content

hallo ik ben 13 en ik vind een meisje leuk al is het on de klas alwel een beetje bekend dat ik haar leuk vind heb ik het allemaal ontkend maar ik ben vrij sociaal onhandig maar zou haar nu graag wel eens willen vragen maar niet met de standart vraag hoe kan ik dit het best doen zo dat de kans dat ze ja zegt het grootst is?

wat je moet doen is bedenken dat over 1000 jaar het toch niet meer uitmaakt wat voor onhandigheedt jij deed, dus ga ervoor!

Hallo jannick123 :)

Ik denk dat je het een beetje spontaan moet laten gebeuren, denk je dat zij jou ook leuk vindt?

-Dr8gon99

weet ik echt niet ze zegt dat ze een ander leuk vind maar ze doet wel heel aardig

Hoe bedoel je de term “leuk vinden”? Is dat een vriendschappelijke manier of de “relatie” manier van “leuk”?Ik zeg niet dat je het niet moet vragen, maar het is misschien wel handig om te weten hoe ze dat bedoelt.

En als je het dan toch gaat vragen: doe het op een manier die jou weerspiegelt. Ga niet buiten je eigen boekje om het haar naar de zin te maken. Het klinkt misschien een beetje hard, maar als ze jou niet neemt zoals je bent, dan passen jullie niet bij elkaar. Ik ga niet zeggen dat zij jou dan niet waard is - die beslissing laat ik aan jou over - maar een relatie zal er dan niet uit groeien.

verliefd

thnxx

vind het best kastig want heb nooit iets positief gehad et een persoon ben altijd getreiterd en een beetje gepest maar denk dat ik haar wel ga vragen af wachten werkt toch niet je leeft maar een keer jolo

Reageer