Vraag

Opzoek naar de liefde, tips?

  • 2 March 2024
  • 0 reacties
  • 33 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van momenteel 15 jaar, en ik zit in de 4e. Deze maand is het ongeveer drie jaar geleden dat ik ontgroend ben. Ik heb er een leuke herinnering aan overgehouden, maar het was ook meteen de laatste keer dat ik gezoend heb. Sindsdien heb ik nooit echt meer iets gedaan met een jongen/aandacht gekregen van een jongen. Ik was altijd wel opzoek maar toch had ik er aan het begin niet echt problemen mee dat ik altijd maar bleef hangen in die kisscount 1 en singleheid. Toch merk ik het afgelopen jaar aan mezelf dat ik toch wel echt meer dan klaar ben om weer iets met een jongen te doen. Ik hoef geen reacties met “je hebt geen jongen nodig”, “het komt vanzelf wel” etc, dat snap ik ook wel, maar als ik om me heen al mijn vriendinnen met vriendjes, hoge kisscounts en aandacht van jongens zie word ik toch wel een beetje jaloers. Ik zou zelf ook gewoon binnenkort graag weer een keer willen zoenen met een leuke jongen, of gewoon in een talkingstage zitten. Het is ook niet alsof ik lelijk ben, al zeg ik het zelf. Ik heb gewoon een leuke kledingstijl, doe altijd mijn best om er goed uit te zien, prima lichaam en ben kortom gewoon een solid 7/10. Het probleem is alleen dat er tussen  mijn klaagenoten, vriendinnen en andere jaargenoten eeenorm veel 10/10’s tussen zitten. (voor het idee: mijn beste vriendin is gescout op straat voor een modellenbureau). Het is dus echt niet alsof ik lelijk ben, jongens zien mij gewoon minder snel staan omdat de mensen om me heen veeeel mooier zijn. Buiten school is er ook niet echt succes met het vinden van een leuke jongen. Vooral omdat ik in mijn dagelijks leven niet echt vaak jongens tegenkom, en dat maakt het lastig om nieuwe mensen te leren kennen. Ik sport niet, maar doe in mijn vrije tijd aan hardlopen, een leuke hockeykakker of soccerbabe ga ik dus niet zo snel kunnen vinden. Op feestjes zijn er alleen maar jongens van school en die zijn mij dus niet staan en verder kan ik buitenschool niet echt plekken bedenken waar ik wel eens iemand zou kunnen tegenkomen. Het probleem is dus nu wel duidelijk: Ik ben gewoon echt opzoek naar aandacht of iets van een jongen, maar ik weet niet zo goed hoe ik die zou moeten krijgen. Mijn vragen aan jullie/ wat ik eigenlijk te weten wil komen met dit topic is.

1. Iemand enig idee hoe ik toch een leuk iemand zou kunnen tegenkomen

 

  1. Heeft iemand nog tips voor hoe ik misschien toch iemand op school soortvan zou kunnen fixen, al is het maar voor eenmalig een keer zoenen, is er iets wat een jongen echt heeeel aantrekkelijk vind waardoor ik misschien toch wel hun aandacht trek

0 reacties

Geen reactie

Reageer