Vraag

Open relatie

  • 26 July 2018
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,

Ik (16) en mijn hele lieve vriendin (16) hebben al 3 jaar een relatie. In het begin heeft zij een aantal dingen stiekem gedaan met jongens en hebben we daar heel veel ruzie en gezeur om gehad. Maar dat is weer steeds beter gegaan. En het is nu zelfs zo, we houden heel veel van elkaar, maar we hebben nu een open relatie. Zij gaat vaak uit met jongens en ik doe ook wel eens iets gezelligs met een goede vriendin van mij. We hebben beiden eigenlijk een Friend with benefits. En dit weten we ook van elkaar en mocht er iets gebeuren vertellen we dat ook en sturen we er soms ook een fotootje erbij om elkaar een beetje op te geilen. Nu vraag ik mij af, hebben wij nou zo’n goede relatie zonder jaloezie of gezeur met andere jongens en meiden. Of is dit wel redelijk normaal en doen meerdere stellen dit?

Groetjes!

3 reacties

Hoi JaHalloDoei!

Ik denk dat het prima kan als je er prettig bij voelt, als jij blij bent met hoe je relatie er nu in staat dan hoef je er dus ook niet druk over te maken. Zelf ken ik niet mensen die dit ook doen maar het is jouw leven dus maak je niet druk over wat anderen doen!

Mvg,
Li2qs3
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Of je een goede relatie hebt geen idee. Je hebt gewoon een andere soort relatie dan dat het overgrote deel heeft. Meerdere stellen doen dit zeker dus apart is het niet, maar ‘jullie’ zijn in de minderheid.
Badge +5
Mooie relatie waarin je elkaar alles gunt, ook het hebben van plezier met een ander. Mooi toch!

Reageer