Skip to main content
Help! Laatst werd mij gevraagd door mijn beste vriendinnen of ik iemand leuk vind. Mijn antwoord was: ‘Ja, twee mensen. Een jongen en een meisje!’ Ik schrok zelf een beetje van mijn antwoord. Ik dacht altijd dat ik hetero was, maar nu weet ik het niet meer. Hoe kom je erachter op welk geslacht je valt? Ik ben eigenlijk ook bang dat als straks blijkt dat ik gay of bi ben’ dat ik dan niet wordt geaccepteerd door schoolgenoten en/of familieleden. Wat moet ik doen?
Hoi!

Wat een vervelende situatie...

Goed dat je het aan je vriendinnen hebt verteld zo kan je er makkelijker over praten.

Op deze site kan je erachter komen op welk geslacht je valt

En op deze site vertellen ze hoe je uit de kast komt

Hopelijk vindt je antwoordt op deze sites succes😉
hoii!

hmm wat een moeilijke situatie, ik zit met iets vergelijkbaars ik weeet niet zeker of ik bi ben. wat je kunt doen is een test doen op het internet, misschien niet heel betrouwbaar maar als je er meerdere doet en telkens geeft hij dezelfde uitslag weet je genoeg toch?

wat ook een dingetje is dat je nog heel jong bent, je komt er vanzelf ooit een keer achter (wajoo ik klink nu net als een oma ofz) maar goed.. ik zou je familie nog niets vertellen totdat je het zeker weet (hetzelfde met schoolgenoten) bi of gay zijn is trouwens helemaal niets om je voor te schamen, het is iets normaals.

heeeel veel suc6 xjes van mij!😘

Reageer