Vraag

op vakantie met mijn vriendje

  • 20 February 2021
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Badge +2

Hallo!!

mijn vriendje vraagt of ik mee wil met hem op vakantie, alleen er zijn een paar dingen waar door ik twijfel. 
ik ben die dagen dat ik dan met hem weg ben ongesteld, ik ben al eens eerder mee geweest met hem en toen sliepen we samen en dat vond mijn moeder niet zo leuk, maar ik vond het heel fijn (mijn moeder wil niet dat ik samen met hem slaap omdat ze bang is dat we iets gaan doen (als je snapt wat ik bedoel)maar dat wil ik ook niet en ik heb het ook al een paar keer met hem besproken en we hebben gezegd 16 niet eerder(ben nu 13 hij 14)) en ik ben bang dat m’n moeder het niet zo leuk vind als ik de halve week dan weer weg ben.
 

Dus nu zijn mijn vragen: 

hoe maak ik dit goed bespreekbaar bij mijn moeder en hoe kan ik mijn moeder duidelijk maken dat ik echt niks ga doen en wil doen met hem?

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Je kan het precies zo zeggen zoals je het nu opschrijft. Dat je wel met hem op vakantie wil. Dat je niks met hem gaat doen omdat jullie beide dat nog niet willen en omdat je dan ongesteld bent.

Reputatie 3
Badge +3

Hey, ik herken het ergens wel en vooral van de meidenkant doen ouders hier moeilijk over. Maak haar gewoon duidelijk dat jullie niks van plan zijn en dat je sws al niks kan als ze je niet gelooft, want ja, periode is gwn kl… . Niet te veel pushen als je het vraagt en er niet te vaak achter elkaar over beginnen. Komt goed👍🏻

gr. Ranger13 

Reageer