Op een vriendelijke manier een jongen afwijzen.

  • 14 April 2018
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,
ik ben een tiener meisje van 15 jaar en ik heb een probleem.
ik zal het jullie even vertellen.
mijn ouders zijn gescheiden en ik woon al 4 jaar bij mijn vader met mijn zusje van 12.
mijn vader heeft sinds een half jaar een nieuwe vriendin en zei is christelijk.
ik ga nooit met mijn vader naar zijn vriendin omdat ik me daar niet prettig voel en daarbij wij zijn ook niet christelijk.
ik kan daar namelijk bepaalde soort liedjes niet luisteren en als ik wil schelden moet ik mijzelf inhouden.
mijn vader is sinds dat ik tiener ben mij elke keer aan het waarschuwen dat ik niet mag dinken onder de 16 en NOOIT mag beginnen aan roken!
maar sinds vorige week is er kermis in mijn dorp en ik ging daar gezellig heen met mijn vrienden.
ik was opweg naar de kermis en ik was er nog niet eens aan gekomen en ik vroeg aan een vriend van mijn of ik een trekje mocht van zijn sigaret uit nieuwschierigheid. dat was dus al mijn eerste fout!! ik vond het zo lekker dat ik maar trekjes bleef nemen. waarom ik begon te roken is omdat ik een hele goede vriend heb die ik een beetje leuk vond. ik had ruzie met een goede vriendin van mij en toen kwam ik er ook nog eens achter dat die goede vriend die ik leuk haar leuk vond. maar wat bleek dus?? zei vond hem ook leuk. ik moest met hem samen werken op school en hij keek niet naar mij om maar alleen maar naar haar en hij noemde mij zelfs kut wijf.
toen was ik er hellemaal klaar mee en ben ik die avond losgegaan met roken. het ene na het andere peukje kwam in mijn handen en ik bleef maar door roken.
de dag daarna ging ik weer naar de kermis. voor dat we bij de kermis waren aankomen ging ik weer tekeer met roken. op begeven moment reed er een jongen in zijn auto voorbij en 1 van de meiden kende hem een klein beetje. en toen zeiden de meiden: anders vraag je of hij je even afzet bij de kermis met je vriendin samen. eenmaal op de kermis aangekomen was het super druk en hij kon nergens parkeren dus hij zei: kom we gaan wat rondjes door het dorp rijden. later gingen we terug naar de kermis en was er weer plek om te parkeren. toen we eenmaal op de kermis aankwamen ging ik weer volop roken en ging ik samen met die knappe jongen in de botsauto's. nadat ik 20 x met hem in de botsauto's heb gezeten nam hij me mee naar de parkeerplaats. ineens deed hij mijn pet af en begon me hevig te zoenen en aan mijn kont te zitten. ik dacht in het begin dit is wel leuk maar toen uiteindelijk dacht ik : dit gaat de verkeerde kant op en dit is dus ook mijn tweede fout! daarna vond ik het lullig tegenover hem om gelijk naar huis te gaan dus ik ging nog een paar keer in de botsauto's. na die paar keer zei ik: ik moet nu echt naar huis. hij zei ik breng je wel thuis. Maar dat kon niet want mijn vader zat thuis op de bank. hij vroeg mijn snapchat en ik gaf die ook uiteindelijk. toen zoende ik hem maar want ik vond het lullig om zomaar weg te gaan. dus dat was fout 3 alweer! voordat ik naar huis ging zei die jongen dat hij zondag naar mijn werk zou komen. (snackbar van mijn vader) Toen ik thuis aankwam zat mijn vader nog op de bank want die had nog op mij gewacht voor dat hij ging slapen. ik gaf hem een knuffel en ging naar mijn kamer. toen ik in bed lag heb ik nog een hele poos liggen piekeren en nadenken over wat ik eigenlijk voor stoms heb gedaan! vandaag heeft hij me op insta gevonden en toegevoegd en hij snapt me de hele tijd. ik durf niet op zijn berichtjes te antwoorden omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. ik vind helemaal niet leuk maar durf het hem niet te vertellen omdat ik bang ben dat hij me iets doet omdat hij achttien is en ik vijftien. ik wil graag van hem af zonder gedoe. DUS KUNNEN JULLIE MIJ ALSJEBLIEFT HELPEN MET WAT IK MOET ANTWOORDEN NAAR HEM OP EEN VRIENDELIJKE MANIER MAAR DAT IK WEL VAN HEM AF BEN!!??

kus kus een WANHOPIGE, LOSGESLAGEN TIENER!!!

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Vervelend dat je in deze situatie terecht bent gekomen, maar ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken.
Je hebt GEEN enkele verplichting richting hem. Jullie hebben enkel gezoend, waar niks geks aan (zeker niet op een evenement).
Ik zie geen reden voor hem om jou iets aan te doen. Jullie hebben elkaar pas 1x gezien en daardoor is hij geïnteresseerd in jou geworden, waar ook niks mis mee is. Echter deel jij deze interesse niet en dit kun je hem gewoon melden. Hij zal hooguit teleurgestelt zijn maar verder zul je er echt geen last van hebben hoor.

Misschien is het voor jou een 'big deal' dat je een paar keer met hem hebt gezoend, maar op zijn leeftijd gebeurt dit wekelijks bij het uitgaan. Tenminste, je moet daar niet van opkijken. Dus naast dat je hem aantrekkelijk genoeg vond om mee te zoenen, zoekt hij er waarschijnlijk niks achter.

Dus je hoeft je niet zoveel zorgen te maken. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je hem best aantrekkelijk vindt, maar dat je hem niet leuk vindt en dat het leeftijdsverschil te groot is. Of gewoon dat je geen interesse hebt. En zo kun je het op nog meer dingen laten weten. Je moet het zo formuleren dat jij volledig achter die zin/zinnen staat en dat die zin/zinnen precies laten blijken hoe jij je eronder voelt.

Reageer