Beantwoord

Op een feest meisje ontmoet

  • 30 April 2019
  • 5 reacties
  • 282 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was dus op een feestje van een vriendin van mij. Ik ( een jongen van 16) heb daar een meid van 17 leren kennen. We hebben het gezellig gehad op dat feest, omdat wij als enige twee niet dronken waren. Aan het einde van de avond nam ze afscheid van me omdat ze naar huis ging.

Vlak voordat ze vertrok zei ze nog tegen me: ik hoop dat ik je nog een keer zie.

Dat vond ik redelijk bijzonder, aangezien ik haar op z'n vroegst volgend jaar weer zie.

Maar nu heb ik sinds dat feest veel aan haar gedacht en veel getwijfeld of ik haar een keer uit zou moeten vragen. Ik weet als eerste niet of ze een vriend heeft, en ook niet of ze mij ook leuk vindt.

Wat denken jullie? En wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 May 2019, 00:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Zoek haar op, op Facebook of Instagram. Zo kan je vinden of ze een vriend heeft. Of je vraagt het aan je vriendin die het feestje gaf;)
Dat ze zei: "ik hoop je nog een keer te zien" is erg goed, ze heeft interesse in je. Ik zou het via je vriendin spelen die het feestje gaf: vraag wat dr insta is, vraag of ze een vriend heeft en dan... stuur haar een berichtje.
Hey!

Fijn dat je je goed bij haar voelt!

Heb je haar contactgegevens? Je kunt uiteraard zelf beslissen, maar het kan geen kwaad om eens contact op tenemen met haar en eventueel eens af te spreken om samen iets te doen.
Die dingen kunnen ook als gewone vriend, dus je hoeft je er alleszins geen zorgen om te maken.

Groetjes
Lot
@Kaasplank @xLotx bedankt voor jullie hulp, ik heb haar insta al gevonden, maar ik kan niks over een vriendje vinden.
Zou ik haar gewoon moeten dmen van: Hey, gekke vraag maar heb jij een vriendje?
En wat is een goede plek om voor het eerst af te spreken?
Hoi,
Het lijkt me het beste om eerst een normaal gesprek te starten en vervolgens tussendoor te vragen of ze een vriendje heeft. En qua plek om af te spreken, miss kun je in een of ander leuk koffietentje of in een park of miss gewoon thuis afspreken.
Reputatie 3
Badge +4
Ik zou niet vragen of ze een vriendje heeft maar gewoon een normaal gesprek starten. Misschien kunnen jullie naar de film of een terrasje pakken

Reageer