Skip to main content
Vraag

Op date???

• April 8, 2026
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hey!

Ik heb dus laatst een jongen ontmoet op een feestje en hiermee lekker gedanst en gepraat. Was heel gezellig, en hij is heel aardig en fatsoenlijk enzo. Ook wel een beetje dezelfde vibe als ik zegmaar.

Nu heeft hij me dus, nadat we nu voor een dikke week af en toe appen, vanmiddag gevraagd of ik een x een drankje met hem wil doen. Nu lijkt me dit hartstikke leuk, maar toch heb ik twijfels. Dit is namelijk de eerste x dat ik met een jongen echt goed app en al helemaal mijn eerste “date”.  Daarom vind ik het ook nog eens doodeng haha

Hij is hartstikke aardig en ik val het meest op innerlijk, maar uiterlijk knaagt toch nog aan mij. Hij is namelijk niet de knapste, maar hij is ook niet hartstikke lelijk snap je. En ik weet wel, het is maar een drankje, wss komt er toch niks van, maar toch voelt het anders. Meer alsof ik er gelijk aan vast zit ofz.

Ik heb al tegen hem gezegd dat het me leuk lijkt 😅 maar ik heb toch nog jullie mening nodig over hoe jullie hier over denken enzo. 

Ja ik heb niet echt een specifieke vraag maar gewoon geruststelling nodig ofzo, maar wel een keiharde mening van jullie !!

Thanks alvast

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 8, 2026

Hey,

Snap je gevoel wel maar is natuurlijk niet zo.. :) Een date doe je om elkaar te leren kennen, niet om gelijk hand in hand de deur uit te lopen (al kan dat natuurlijk wel ;))  En ja denk dat als je hem echt leuk gaat vinden je wel over zijn uiterlijk heen komt hoor😊

Veel suc6, hoop dat dit je een beetje helpt!🙂

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 8, 2026

Hey, ben het eens met ​@Cantaloupe 🙃 niets aan toe te voegen🙊

Liefs ❤️