Beantwoord

onzeker over een jongen

  • 29 March 2020
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

In mijn klas zit een super leuke jongen. Het probleem is alleen dat ik niet op hem af durf te stappen omdat ik heel onzeker ben. Op snap hebben we wel gewoon leuke gesprekken maar daar blijft het wel een beetje bij. Ik heb nog nooit iets met een jongen gehad dus daarom wacht ik ook meer af dan dat ik zelf actie onderneem. 
weten jullie een oplossing?

icon

Beste antwoord door Anoniempjexxxo 29 March 2020, 03:33

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Ik zal het zeggen want als een jongen je leuke berichten stuurt zal het hoogst waarschijnlijk niet verkeert gaan ik zou zeggen ik wil meer dan alleen vrienden 😳 😂

Ja sorry xxx anoniem

Reputatie 1
Badge

heyy,

ik zou als je zeker weet dat je hem leuk vind gewoon zeggen via snap van zullen we een keer afspreken (of met vrienden  of 1 op 1 zodat jullie elkaar beter leren kennen en volgensmij kent hij jou nog niet echt maar dan kan je er ook voor zorgen dat jullie elkaar beter leren kennen en als hij intresse toont kan je tegen hem zeggen dat je hem leuk vindt. en als hij geen of weinig interesse toont maar je vertrouwt hem wel kan je ook gewoon zeggen dat je hem leuk vindt en misschien dat hij jou dan toch ook leuk gaat vinden. ik zag een jongen eerst ook totaal niet staan maar toen hij zei dat hij me leuk vond ben ik anders naar hem gaan kijken en werd ik verliefd. als je verkering vragen niet durft moet je gewoon denken boeie je leeft maar een keer en je moet ook fouten maken om te leren.

veel succes! liefs A.xxxx

Reageer