Vraag

Onzeker en wat te doen?

  • 17 May 2019
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus ik ben verliefd op een jongen en hij ook op mij en ja we zien elkaar elke dag maar ja we gaan nu samen iets doen maar het probleem is dat ik redelijk onzeker ben en me minderwaardig voel dus ik weet niet echt hoe ik tegen men ouders moet zeggen dat ik een vriendje heb omdat ik weet dat ze dan redelijk belachelijk gaan doen daarover dus ik weet niet echt wat te doen nu...

1 reactie

Hey!

Wat fijn dat jullie verliefd zijn!
Ik denk dat je het beste voor de 'korte pijn' gaat, namelijk het vertellen aan je ouders, zodat je van die opmerkingen af bent.
Je zou het ook eens terloops kunnen zeggen bv. "ik ga afspreken vanmiddag,'met wie?', gewoon, met mijn vriendje" o.i.d.
Je zou ook kunnen aangeven bij je ouders dat je het flauw vindt dat ze zo'n opmerkingen maken en dat dat ervoor zorgt dat je niet zo snelmeer dingnen aan hen vertelt.

Jammer dat je jezelf minderwaardig en onzeker voelt!
Hoe komt het dat je je zo voelt?
Misschien zou je er eens met de jongen waar je verliefd op bent over kunnen praten?
Jij bent net zo veel waar als iemand anders, ik hoop dat je dat snel zult aanvaarden!
In dit artikel vind je nog tips over hoe je kunt omgaan mt minderwaardigheidsgevoelens.

Groetjes
Lot

Reageer