ontgroening

  • 2 March 2019
  • 6 reacties
  • 279 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb de afgelopen dagen met mijn beste vriendin gelogeerd. we gaan dan altijd in hetzelfde bed liggen en houden zo elkaar warm. wij hebben allebei een crush op een jongen ( niet dezelfde). . we waren een beetje lam omdat we al 2 dagen bijna niet hadden geslapen. en toen viel zij in mijn armen in slaap. ze begon de naam van haar crush te zeggen in haar slaap. en toen probeerde zij mij te zoenen ( we hebben allebei nog nooit gezoend). ik zoende haar terug en toen hebben we meer dan 3 uur lang , op en naast elkaar liggen zoenen. zij zoende mij met tong. ik weet nou niet of zij doorhad wat ze deed. want ze kreunde zijn naam maar misschien had ze het wel door want ze had haar ogen half open.toen we gingen stoppen omdat het wel weer tijd was keek zij mij nog even aan.we hebben daarna gewoon normaal gedaan. hoe moet ik hier met haar over praten? en moet ik dat überhaupt doen want het was gewoon fijn en er is niks ergs gebeurt. ik wil geen relatie met haar ofzo maar ik vind het wel prettig om met haar te zoenen.
help

6 reacties

Hoi jessefs

Een vriendin en jij hebben geknuffeld en gezoend, en nu weet je niet goed hoe je hiermee om moet gaat. Kunnen je vriendin en jij ontspannen met elkaar omgaan, of heerst er een onwennige sfeer?

Ik hoor wel vaker dat vrienden knuffelen, zoenen en eventueel seks hebben, zonder een vaste relatie te hebben. Dit kan fijn zijn, als jullie weten wat het voor de ander betekent. Het wordt lastig als één of beiden gevoelens krijgt.

Zou je graag vaker met haar zoenen? Het lijkt me goed om het hierover te hebben, zodat jullie weten wat het zoenen voor elk betekende.

Groetjes
Kenshin
we hebben erover gepraat met elkaar en we vonden het allebei heel fijn we willen nu samen vaker experimenteren met zoenen. omdat we het allebei leuk vinden en meer willen proberen. we vinden het niet ongemakkelijk samen want we kunnen elkaar erg goed vertrouwen en alles gewoon delen met elkaar. het zoenen betekend voor ons iets als we willen allebei het zoenen ontdekken met een fijn persoon.

groet
jessefs
Fijn dat jullie hier open over kunnen praten. Zoek samen en op ieders tempo maar uit wat jullie beiden fijn vinden.

Gr. Kenshin
kenshin
ik vroeg mij nog af zou miss muziek op de achtergrond helpen om er een soort flow in te krijgen. zo ja wat voor muziek
Op muziekplatforms kan je opgestelde playlists vinden per thema. Een romantische playlist zou voor de nodige sfeer kunnen zoeken.

Gr. Kenshin
thx

Reageer