Vraag

onterecht afgewezen.

  • 21 October 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Badge

Hey forumgebruiker!

 

Hier nog een bericht van mij. Het gaat weer om een crush. een nieuwe.  Dinsdag zei een vriend van mij en van mijn crush dat mijn crush mij leuk vond. Toen had ik nog geen crush op hem. Ik dacht er over en ineens kreeg ik gevoelens. echt een chille gast. We stuurden veel, hij zei ook heel veel tegen zijn en mijn beste vriend over mij. Mijn beste vriend kan ik vertrouwen, het is niet gelogen. M’n crush zei: ‘ze is zo knap’ ‘ik wil haar’ ‘ik ben te bang om eerste stap te zetten’ etc. Ik ben er van overtuigd dat dit geen grap is. Vandaag stuurde ik een appje naar hem, hij antwoordde met ‘okayyy’ dus vroeg ik aan mijn,en zijn, beste vriend, om het uit te leggen. Mij, en zijn vriend stuurde dat ik hem net een liefdesappje stuurde. Mn crush stuurde ‘Ah echt? dan is het neen. Liefde kan hard zijn’ 

 

Maar waarom? Is hij confused? Is er een ander meisje? Heb ik iets gedaan

Ik weet ook nog dat hij, net als ik, heel strenge ouders heeft. 

 Misschien heeft dat invloed op zijn onterechte afwijzing? Bij mij zouden ze niet heel blij zijn moest ik een relatie hebben, maar ze zouden er geen ramp van maken. Bij hem misschien wel…

 

 

Mijn crush op hem is eigenlijk bijna over. Ik moet er nog een beetje overheen geraken en dan is alles fijn! Maar hebben wij nog kans? Hij is echt iets voor mij. We zijn identiek qua manier van denken, doen, etc. We sturen nog veel en hij antwoord altijd eerst op mij. Ookal stuurde zn beste vriend een uur geleden, blijkbaarstond/sta ik ‘eerst’ voor hem. 

 

Groetjes

 

Anoniem_14yo


1 reactie

Hallo Anoniem14yo,

Misschien heeft het wel zo moeten zijn. Ik denk niet dat het nog veel nut heeft aangezien er gewoon nee is gezegd. Tenminste, als ik jou was zou ik er niet te veel moeten in steken. Als hij jou leuk vond/vind dan zal hij dat zelf aan moeten geven.

Je hebt iniedergeval weer extra ervaring👍, ook al had je liever gewild dat het anders was gegaan.

 

Knuffels van 1anoniempje1

Reageer