Skip to main content
Vraag

online vriend ontmoeten

• April 14, 2026
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii, ik ben 14 jaar en heb een leuke jongen van 15 ontmoet online en we willen afspreken met elkaar alleen wonen we 2-3 uur van elkaar weg met het ov.

zelfs als het zou kunnen wat zeg ik tegen mn ouders, hoe ik hem ken enzo. (Hij is echt enzo we hebben veek gesnapt en gebeld dus)

hoe moet dit?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 15, 2026

gewoon met je ouders over hebben schept ook vertrouwen

xxx_char
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 16, 2026

Heyhoi,

Super spannend dat je een leuke jongen hebt leren kennen! Misschien kunnen jullie een keertje afspreken in een grote stad die ergens in het midden ligt, zodat het voor jullie beide ongeveer een uurtje reizen is? Ik weet natuurlijk niet waar jullie wonen, maar misschien is Utrecht een optie? Dan kun je elkaar ook een keertje in het echt ontmoeten. Zorg wel altijd dat je dan even je locatie deelt met een vriendin of je ouders, want het is natuurlijk iemand die je nog nooit echt hebt ontmoet.

En over dat met je ouders, ik zal het even bespreken met de ouder waar je het beste mee overweg kan. Leg uit dat jullie elkaar al lang spreken en vaak hebben gebeld en dat je hem graag een keertje echt wilt zien. Dit zullen ze heus wel begrijpen en zoiets bespreken schept juist vertrouwen. En als je dan ook bijv je locatie deelt (misschien geeft dat je ouders meer rust), is het vast goed. Heel veel succes!