Vraag

online relatie

  • 1 December 2019
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb sinds een paar dagen geleden iemand uit een gezamelijke groepssapp leren kennen, dit meisje is iemand die in zuid holland woont (ik in limburg) en is een vriendin van een vriendin (ken ik ook niet in het echt) nu heb ik haar goed leren kennen en we appen heel veel samen we hebben ook veel gefacetimed. Nu is er een probleem, hoe vertel ik dit aan mijn ouders, en als ze zouden vragen waarom wat ik daar op moet antwoorden. Help mij alstublieft, ik zou het erg waarderen


4 reacties

Hi,

Naar mijn mening vind ik het niet echt nodig om het aan je ouders te vertellen. Hoewel het wel handig is als je ouders er iets van af weten. Bijv. Als je een keer het meisje in het echt wilt ontmoeten. Stel dat als het een Catfish is, je ouders er wel van af weten. (Ik wil niks uitsluiten) veel succes en plezier!

Hi,

Naar mijn mening vind ik het niet echt nodig om het aan je ouders te vertellen. Hoewel het wel handig is als je ouders er iets van af weten. Bijv. Als je een keer het meisje in het echt wilt ontmoeten. Stel dat als het een Catfish is, je ouders er wel van af weten. (Ik wil niks uitsluiten) veel succes en plezier!

Dankjewel! Het is zeker geen catfish, ik facetime haar , ze stuurt fotos, en reageert live op mijn vragen( en ik zie haar op camera ) ze heeft mij ook al uitgenodigd voor haar schoolgala, alleen ik weet niet hoe ik het aan mijn ouders vertel om naar katwijk te gaan...

Het kan handig zijn omdat het voor hetzelfde geld een of andere viespeuk kan zijn die zich voordoet als een meid om zo tieners te strikken voor seksuele activiteiten wat pedofilie is maar zo gedaan zodat dit onopvallend is.

Vaak online geven ze zichzelf uit als meiden of vriendinnen ervan terwijl dit niet het geval is en zo ben ik een keer misleid door iemand die zich voordeed als een vriendin van mijn vriendinnetje tot mijn liefje zei Taylor ik ken die meid niet echt waar niet en later kreeg ik te horen sorry ik wou graag praten met een transgender meisje terwijl ik 15 ben en hij er 26 is maar deed zich voor als een 16 jaar oud meisje 

Het kan handig zijn omdat het voor hetzelfde geld een of andere viespeuk kan zijn die zich voordoet als een meid om zo tieners te strikken voor seksuele activiteiten wat pedofilie is maar zo gedaan zodat dit onopvallend is.

Vaak online geven ze zichzelf uit als meiden of vriendinnen ervan terwijl dit niet het geval is en zo ben ik een keer misleid door iemand die zich voordeed als een vriendin van mijn vriendinnetje tot mijn liefje zei Taylor ik ken die meid niet echt waar niet en later kreeg ik te horen sorry ik wou graag praten met een transgender meisje terwijl ik 15 ben en hij er 26 is maar deed zich voor als een 16 jaar oud meisje 

Nee hoor, ik ken haar van een vriendin van me die daar ook woont, dus het is geen catfish dat is zeker. Maar eigenlijk is mijn vraag hoe ik dit aan mn ouders vertel. Ze heeft me ook al voor haar kerstgala op haar school uitgenodigd.

Reageer