Vraag

onduidelijke gevoelens

  • 4 September 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 16 en zit in mijn examenjaar. Ik vind meisjes altijd al heel aantrekkelijk alleen verliefd nooit tot nu dan denk ik? Een meisje uit het 3e zit nieuw op school en heeft ook zelfde vrienden zoals mij maar zoveel samen zijn we niet. Ik zie haar alleen in de pauzes. Ik vind haar oprecht mooi maar dat niet alleen ofzo ik voel ook iets. Soms zitten we met alle vrienden samen alleen ze is best stil en ik niet echt ik ben meer een prater. Ik wil echt vaker met haar praten misschien zelfs beetje ja versieren . Oogcontact hebben we wel ik mss meer naar haar dan zij naar mij. Vandaag heb ik haar een complimentje gegeven en ze werd ook verlegen en we lachen ook gewoon naar elkaar als we elkaar tegenkomen op de gangen maar dat doen denk ik elke meisjes als je elkaar kent. Maar ik wil wel erachter komen wat zij denkt of hoe ik vaker kan praten met haar en tips voor wat versieren. Zoals knipogen of bepaalde dingen om uit te stralen etc. ( ben zelf heel open en doe echt stoer als ik iemand leuk vind)

1 reactie

Ergens herken ik mezelf wel. Ik heb ook weleens jongens die ik wel interessant vind en ik heb ook weleens het idee dat ik wat dichterbij wil komen bij diegene, maar net als die jongens lijkt zij er niet meer in te zien dan vriendschap. Je zou kunnen om een beetje te hinten naar een closere relatie, al dan niet romantisch. Als zij die gevoelens lijkt te delen zou je er open over kunnen zijn, maar als deze gevoelens alleen van jouw kant komen, zal je het moeten accepteren. Je kunt niet iemand dwingen om van je te houden/verliefd op je te zijn.

Reageer