Skip to main content
Hallo,

Ik en mijn vriendin zijn al bijna een jaar bij elkaar, en het gaat heel goed. We hebben ook veel raakvlakken qua interesses. Alleen nu komt mijn vriendin ermee dat ze op hiphop dans wil... Ik vind dat heel vreselijk, ik houd niet van hiphop en houd al helemaal niet van dans daarbij....

Natuurlijk gun ik haar haar hobbies, en ik zou ook nooit van zoiets zeggen dat ze het niet MAG doen, maar ik heb haar wel verteld dat ik het moeilijk vind om haar te supporten in haar hobby. Want dat is wat ik vind dat ik moet doen, haar supporten in alles wat ze doet.

Heeft één van jullie misschien ervaring hiermee? Hoe supporten jullie je vriend/vriendin in iets wat je zelf niets vind?

Groeten
Heyy,

Als zij Hiphop leuk vindt om te doen, moet ze dat vooral doen. Jullie hebben veel dingen met elkaar gemeen en dat is erg leuk, maar jullie hoeven niet ALLES met elkaar gemeen te hebben. Jij hoeft het niet superleuk te vinden, want je hoeft het uiteindelijk niet zelf te doen. Ik denk dat je gewoon in je achterhoofd moet houden, dat het iets is wat zij wel leuk vindt. 😊

Groetjes,

Sleepygirl

Reageer