Skip to main content

Hallo, ik ben een jongen van 17 en heb nu bijna 2 jaar een relatie met mijn vriendin. We hebben wel wat moeilijkere tijden meegemaakt maar daar wil ik niet verder op in gaan. Ik wil vragen, of het normaal is dat ik het fijn vind als mijn vriendin dominant over mij is. Zo word ik er opgewonden van wanneer ze bepaald wat ik doe en mij heen en weer duwt en soms slaat. Ze zegt dat ze dit wel leuk vind om te doen maar ik heb het gevoel dat ze dit alleen doet omdat ik het soms vraag. Online las ik dat het kan komen door een laag testeron level of dat ik gay / bi ben. Ik voel geen enkele affectie voor jongens, maar ik heb er in het verleden wel is over gefantaseerd. Nu mijn vraag, is het normaal dat ik me onderdanig voel bij mijn vriendin of is er een diepere waarheid?

 

Ik hoor graag een reactie!

Hey! Dat stukje van dat je vriendin wat meer de baas laat zijn zeg maar, daar kan ik wel in komen qua gevoel. Ik zou dat zelf ook helemaal goed vinden. Op 1 of andere manier heb ik zelf al een hele tijd een gevoel dat meisjes, vrouwen beter beslissingen kunnen nemen voor langere periodes ofzo. Dat ze gewoon beter overzien en nadenken hoe iets op lange duur uitpakt. Kortom betere leiders zijn dan veel jongens. Nu generaliseer ik wel, en het geld vast niet voor allemaal, maar wel in meerderheid. Vind ik althans. Ik heb zelf ook ondervonden dat meisjes veel beter overzien wat gedrag en houding van dit moment, later voor gevolgen heeft. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar ik denk dat ik het dus ook prima zou vinden als mijn vriendin wat meer invloed heeft en beslissingen neemt dan ik. Ik vind een meisje als baas bijvoorbeeld ook heel goed, is wel een topic over. Maar van dat slaan en fysieke dingen lijkt mij dan eerlijk gezegd weer te ver gaan. Je bent als mens wel gelijkwaardig. Ik zou daar wel een grens leggen hoor. Onderdanig kan ik wel snappen maar je hebt altijd nog wel je invloed en je mening. En ja, slaan of geweld dingen lijken mij iig niet goed. Hopelijk heb je hier iets aan 😊 en geluk in de liefde. 

Liefs Tover xxx


Reageer