Vraag

of ik op jongens of op meisjes val

  • 18 November 2019
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi mike hier heb een vraag ben 18 en zit in een dilemma met me zelf ik heb vroeg wat relatie gehad met meiden wat gewoon prima ging was gezellig maar hebben geen sels gehad ofzo maar ik vindt jongens toch geiler als meisjes en krijg ook een stijve van een jongen maar niet van een meisjes alleen als een vriendin of me been kriebelt dan wel anders niet ik kijk ook eerder naar een jongen dan een meisje heb het zo nooit gedaan met een jongen alleen wel afgetrokken met vrienden maar voor de niks zou het wel willen proberen ben ik nu homo of bi of gewoon hetreo maar dan nieuwsgrieg kan iemand me het vertellen HELP!!


5 reacties

Weet je, dat kan je alleen te weten komen als je echt verliefd wordt, en ik hoop dat het snel gebeurd.

Ja daar heb je een punt beginneling hoop ook dat het snel gebeurdt vindt wel gezellig een partner naast me😁

Veel succes verder nog

Reputatie 2
Badge +3

Hey Mike ik heb een tijdje geleden ook dit probleem gehad . Ik had een vriend maar ik vond ook een meisje leuk. Na een tijdje had ik het nog steeds. En ik heb dat geaccepteerd . Later had ik ook een relatie met een meisje mijn tip is wachten

Uiltje123 oke doe ik dat want wil wel graag een vriend vindt wel gezellig enzo maar altijd lastig om iemamd te vinden

Reageer