Skip to main content

Hey! Lieve allemaal, ik zit met een probleempje en ik wil het toch even voorleggen.  Een super goede vriend van mij die vraagt mij al een tijdje iets. En ik houd het af tot nu toe. We hebben het wel eens over meisjes en zoenen etc . Zoals iedereen dat wel doet denk ik. Hij zegt dan vaak tegen mij dat we best eens met elkaar kunnen oefenen op zoenen. En dan echt tongzoenen. Ook zegt hij telkens dat hij dat met mij wel wil omdat ik zo op een meisje lijk. Dat is wel lief maar ik twijfel. Ik ben verliefd ( even verkering gehad nog geen tongzoen) op mijn crush en dan vind ik dat ik dit niet kan doen, denk ik. En ik heb het vermoeden dat mijn vriend misschien wel een beetje verliefd op mij is terwijl hij ook wel weet dat dat niks zal worden. Hij zegt het ook niet hoor en respecteert mij 100%. Ik vind hem wel heel aardig en lief en een echte bff. En hij is best een mooie jongen. En dat is ook meteen het punt want ik gun hem de oefen zoen ook wel en ben ook benieuwd.  Alleen ben ik bang dat ik verwachtingen maak bij hem. Of ik maak hem opgewonden. En straks voel ik er iets bij. En ik twijfel of ik dit wel kan maken als ik eig verliefd ben op " Maya" ( fictieve naam).  Wat is jullie mening? 

Wat leuk @Tover01  en zo cute. Ik snap dat het heel anders voelde dan die oefenzoen. Dit soort dingen doen met iemand waar je echt gek op bent is zo fijn en mooi. Dat het vaker gaat gebeuren weet ik wel zeker.😉

En je kunt nooit te veel ‘pieperdepiep’ worden hoor, haha. Dat hoort erbij en is juist een goed teken vind ik.

Heel veel geluk en plezier samen. ❤️

 

 


Hoi ! Haha wat geweldig lief ! En top dat jullie het ook allebei fijn vonden! En het is zoals @tim16  terecht zegt, helemaal mooi en logisch om er een beetje 🔥 van te worden hoor haha. Dat is juist de mooie "bijwerking" van het lekker zoenen 😉. Ik gun jou dit echt ! En haar ook, want zij heeft jou het zetje gegeven destijds en een liever vriendje kan ze vlgs mij niet treffen 😍

Groetjes liefs Tartan X  


@Tover01 ,

Nog 1 nieuwschierige vraag, hebben jullie verkering?

 


Hey @Anoniemxv  Bedoel je met hem? Na het zoenen? Nee hoor dat was echt eenmalig 🙂 Ik heb sinds vanavond wel verkering! Dat is er wel gebeurt haha 😍😋

Liefs Tover xxx

@Anoniemxv Ja, ze hebben verkering 😉


Hihi ja hebben we @Anoniemxv 😉 @tim16  en

@Tartan14   dank je wel weer! Ja ik begrijp wat jullie bedoelen. Is ook zo hoor en dat gebeurde ook wel xd. Maar wel dat ik weet tot hoe ver. Gaat eig heel goed. Beter dan ik dacht. Belangrijkste vind ik dat zij het fijn vind en echt van mij geniet zeg maar ☺️☺️

Liefs, Tover xxx


Hoi lieve @Tover01  haha daar heb ik in jouw geval geen enkele twijfel over en alle vertrouwen in! Je geeft dat gevoel ook al vaker aan in andere topics en je bent je er goed van bewust dus dat zit wel goed 😉 en mocht het innerlijk toch af en toe even  gieren en je 'gek maken ' dan weet jij wel hoe je daarmee dealt! Maar dat terzijde en los van je lieve zoenen met je meisje ❤️ lief dat je haar zo op 1 zet 👍 veel geluk! 

Groetjes liefs Tartan X 


Belangrijkste vind ik dat zij het fijn vind en echt van mij geniet zeg maar ☺️☺️

@Tover01 dat is echt een heel goede instelling. Lang niet alle jongens denken zo. Ze mag wel blij zijn met zo’n vriendje. ❤️ Gewoon lekker rustig aan doen samen en van elkaar genieten. En ja, die gevoelens waar je het vaker over hebt zullen misschien wat sterker worden nu, maar jij kent heel goed je grenzen volgens mij dus dat komt wel goed.  En ja, als het ff te gek wordt weet je wel wat je daar aan kunt doen. 😉😂

 


Hey @tim16  en @Tartan14 dankjewel! Ik vind dat echt belangrijk, en ook dat het zo hoort 🥰 en daarbij was en is zij zo belangrijk voor mij  dat ik alleen daarom al heel veel respect heb. 

Haha en zeker, dat komt goed! Spreekt vanzelf 💪 ☺️ik zou ook niet eens willen dat zij daar ook maar iets van merkt behalve wat zij wil. Een heerlijke zoen bijv 😍

Liefs Tover xxx


Reageer