Skip to main content
Vraag

oefen zoen

• April 18, 2024
  • 75 reacties
  • 2058 Bekeken

Toon eerste bericht

75 reacties

• June 15, 2024

Wat leuk @Tover01  en zo cute. Ik snap dat het heel anders voelde dan die oefenzoen. Dit soort dingen doen met iemand waar je echt gek op bent is zo fijn en mooi. Dat het vaker gaat gebeuren weet ik wel zeker.😉

En je kunt nooit te veel ‘pieperdepiep’ worden hoor, haha. Dat hoort erbij en is juist een goed teken vind ik.

Heel veel geluk en plezier samen. ❤️

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 15, 2024

Hoi ! Haha wat geweldig lief ! En top dat jullie het ook allebei fijn vonden! En het is zoals @tim16  terecht zegt, helemaal mooi en logisch om er een beetje 🔥 van te worden hoor haha. Dat is juist de mooie "bijwerking" van het lekker zoenen 😉. Ik gun jou dit echt ! En haar ook, want zij heeft jou het zetje gegeven destijds en een liever vriendje kan ze vlgs mij niet treffen 😍

Groetjes liefs Tartan X  

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 15, 2024

@Tover01 ,

Nog 1 nieuwschierige vraag, hebben jullie verkering?

• June 15, 2024

Hey @Anoniemxv  Bedoel je met hem? Na het zoenen? Nee hoor dat was echt eenmalig :) Ik heb sinds vanavond wel verkering! Dat is er wel gebeurt haha 😍😋

Liefs Tover xxx

@Anoniemxv Ja, ze hebben verkering 😉

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 15, 2024

Hihi ja hebben we @Anoniemxv 😉 @tim16  en

@Tartan14   dank je wel weer! Ja ik begrijp wat jullie bedoelen. Is ook zo hoor en dat gebeurde ook wel xd. Maar wel dat ik weet tot hoe ver. Gaat eig heel goed. Beter dan ik dacht. Belangrijkste vind ik dat zij het fijn vind en echt van mij geniet zeg maar ☺️☺️

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 16, 2024

Hoi lieve @Tover01  haha daar heb ik in jouw geval geen enkele twijfel over en alle vertrouwen in! Je geeft dat gevoel ook al vaker aan in andere topics en je bent je er goed van bewust dus dat zit wel goed 😉 en mocht het innerlijk toch af en toe even  gieren en je 'gek maken ' dan weet jij wel hoe je daarmee dealt! Maar dat terzijde en los van je lieve zoenen met je meisje ❤️ lief dat je haar zo op 1 zet 👍 veel geluk! 

Groetjes liefs Tartan X 

• June 16, 2024

Belangrijkste vind ik dat zij het fijn vind en echt van mij geniet zeg maar ☺️☺️

@Tover01 dat is echt een heel goede instelling. Lang niet alle jongens denken zo. Ze mag wel blij zijn met zo’n vriendje. ❤️ Gewoon lekker rustig aan doen samen en van elkaar genieten. En ja, die gevoelens waar je het vaker over hebt zullen misschien wat sterker worden nu, maar jij kent heel goed je grenzen volgens mij dus dat komt wel goed.  En ja, als het ff te gek wordt weet je wel wat je daar aan kunt doen. 😉😂

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 16, 2024

Hey @tim16  en @Tartan14 dankjewel! Ik vind dat echt belangrijk, en ook dat het zo hoort 🥰 en daarbij was en is zij zo belangrijk voor mij  dat ik alleen daarom al heel veel respect heb. 

Haha en zeker, dat komt goed! Spreekt vanzelf 💪 ☺️ik zou ook niet eens willen dat zij daar ook maar iets van merkt behalve wat zij wil. Een heerlijke zoen bijv 😍

Liefs Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 25, 2025

Hoi ​@Tover01  ik dacht hier nog weer aan, omdat ik ergens las dat je het er over had. haha dit is zó geweldig!  Hoe jij de zoen zelf ook beschreef,  jij kunt dingen echt zeer grappig en treffend beschrijven!  Sorry dat ik het hier post, maar dit is zó schattig eigenlijk. Je zou dat schrijftalent echt kunnen gebruiken!  Hoe gaat het intussen met hem ? Zie je hem nog regelmatig en heeft hij iets aan jullie "cursus”gehad?  Van jou weet ik het al 😉  Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@Tover01 net als de rest heel erg gefeliciteerd met je relatie 🥳🥳🥳!

ik had alleen nog een vraag ik ben nog best nieuw en lees dus nu heel wat oude verhalen zo kwam ik ook op het verhaal gemaakt door ​@Maiskolfje en nu ik dit las vroeg ik me af is het meisje met wie je nu verkeringen hebt ook het meisje uit het verhaal.

alvast bedankt .

groetjes een-random-mens

ps:als je het niet wil vertellen is het ook goed.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • April 23, 2025

Hey ​@Tartan15  en ​@een-random-mens  haha dankjewel! Die vriend heeft nog geen verkering maar hij is nog wel dankbaar 😉 en ja dat is hetzelfde meisje ​@een-random-mens ! 😊 Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@Tover01

bedankt dat je antwoordde ik was gwn nieuwsgierig naar hoe het zat.

groetjes een-random-mens

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • April 25, 2025

Hey ​@een-random-mens jij ook bedankt, mooi dat je het verhaal las en dankjewel dat je blij voor me bent! 👍😍 Doet goed. Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

Haha, dit is geweldig. Je was 13?  Ik zou dit eerlijk gezegd zelf nooit doen of durven maar wat een grappige omschrijving geef jij ook. En dat die jongen nog wel even door wou. Ik heb dit wel twee keer gelezen. Je bent wel een dapper joch dat je dacht ik ga dat eens uittesten met een maatje haha. Wel slim hoe je alle zaken overwoog. Ook grappig dat het schijnbaar voor die andere jongen nog intenser was vanwege jouw "meisjes uiterlijk". En het nog weer verschil had gemaakt als jij een rokje had gedragen.  Ik zou denken het zoenen is hetzelfde, of jij nou een kort broekje of een rokje draagt.  Mooie benen zijn mooie benen en hand op de knie deden jullie al. Maar blijkbaar is kleding dus ook een extra factor. Zeer komisch om dit te lezen.  Je bent een verrassende jongen. 

Groetjes xxxx 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • February 20, 2026

Hey ​@Nngirl  haha bedankt voor je reactie! Ik denk dat hij zich toen al helemaal inleefde en vantevoren dacht ik dat ik met rokje misschien wel net iets te veel op een meisje zou lijken voor hem en dat hij dat dan zou 'vergeten' tijdens het oefenen dus daarom deed ik toch maar een korte broek aan vandaar😉😊 en dat zei hij later ook wel dus was wel verstandig. Het is alweer een tijdje geleden dit zeg haha! 

Liefs, Tover xxx 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 21, 2026

@Nngirl  misschien zijn jongens nog iets visueler ingesteld op dit vlak dan meisjes? Het totaalplaatje denk ik. Alhoewel mijn lief het ook wel een pré vind als ik haar (of eigenlijk mijn) favoriete kilt aan heb 😉. Maar toch. Het maatje van ​@Tover01  had al een nieuwsgierigheid naar zoenen met een meisje in zijn hoofd en Tover meer naar het zoenen op zich, zo lees ik het tenminste. Had hij zijn rokje aan gedaan in plaats van dat korte broekje dan was zijn maatje er misschien voor zichzelf te veel in op gegaan. Iets met puberjongen 😉 denk ik hoor! Tover remde hem in dit geval al wat af dus goed gedaan. Hij luisterde ook netjes. En inderdaad het is een geweldig verhaal. Met die frisdrank enzo 😄 leuk om nog eens weer te lezen. 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 22, 2026

Jongens vinden een rokje altijd sowieso sexyer nog weer dan een broekje dus dat zal hebben meegespeeld bij die jongen. Zeker omdat een rokje Tover ook heel sexy staat en zijn benen ook mooi zijn. Dat ziet hij dan ook.  Wat een super lief en grappig verhaal 😄 jij durft wat hoor ​@Tover01 ! 

Groetjes Tjempie xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 22, 2026

Ik heb serieus alle 67 (heel hip om te zeggen🙊)  reacties gelezen ​@Tover01 😅 Het was erg leuk om te lezen! Ook heel goed dat je grenzen hebt aangegeven 🙂 Het lijkt me wel bijzonder om zoiets te doen. Al zou ik dit toch echt nooit van mijn leven doen🫣 ook heel grappig het stukje waar jij de vraag of er nog iets is gebeurd beantwoordt met dat je verkering hebt🤭 alsof het heel normaal en dagelijks is haha😁 Maar goed ook natuurlijk gefeliciteerd met je verkering, al is dat natuurlijk een tijdje zo😉 Ben wat laat met reageren ... 

Liefs, Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 22, 2026

@Nngirl misschien had een rokje vriendje aangezet om er tijdens het zoenen onder te graaien.  Sommige jongens doen dat.  Is met een broek toch wat ingewikkelder.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • February 22, 2026

@Diana  dat had ik nooit toegestaan maar zo ver ging hij niet hoor :) het is een lieve vriend van me. 

Grappig dat dit nog zo aanspreekt 🤭 bedankt allemaal! 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 22, 2026

@Tover01 ook lieve jongens graaien.  Mijn vriendje, bijvoorbeeld. Ik moet soms dreigen dat ik hem zal vastbinden als hij zijn handjes niet thuis houdt.  Maar voor de rest superlief, dat weer wel.

Dit blijft een leuk verhaal, natuurlijk. En misschien vinden sommigen het idee dat  jij kust met een andere jongen stiekem wel een beetje ohlala!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 22, 2026

@Tover01  ik denk dat je dan wel had gereageerd 💪 Haha. Het is een mooie manier geweest voor jou om te oefenen en prachtig hoe je beschrijft dat het zoenen met je lief nog veel fijner was 😉 ​@Diana dat vastbinden klinkt mij wel bekend 😊zal ie misschien ook zonder die dreiging wel lekker vinden 😇 dat zoent best goed 😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

Hey ik heb ge  oefent met mijn beste vriendin ze met mij was wel leuk zij had  een jongen die leuk vond  ze wilde goed kunnen kussen met hem daarom vroeg ze aan mij wil met oefenen was wel soort van geil zee nog steeds mijn beste vriendin 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 25, 2026

doen waar je je goed bij voelt, geniet ervan

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026

Maak hem gewoon duidelijk: Alleen een zoen, niks meer. En je crush hoeft het natuurlijk niet te weten :)