Vraag

nooit verliefd geweest

  • 23 January 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey,

ik ben een meisje van 17 en ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik heb al wel gezoend en aandacht krijg ik ook wel. Alleen ik heb er al snel geen zin in, ik heb altijd het idee dat jongens liegen wanneer ze tegen mij praten. Dit kan natuurlijk ook komen doordat ik niet zelfverzekerd ben, maar dit verklaard niet waarom ik een jongen nog nooit leuk heb gevonden. Andere met hetzelfde probleem? 
xx


1 reactie

Hee, ik heb niet echt hetzelfde probleem. Probeer er achter te komen waarom je zo snel denkt dat ze liegen. Vroeger veel vrienden gehad die logen waar je achter was gekomen?? Zelf veel gelogen?? (ik zeg niet dat dit zo is hoor ik ken je niet en je bent vast een lieve meid maar ik heb zelf een verleden gehad waarin ik heel veel loog voor aandacht en ik merkte toen ook dat ik mensen minder begon te geloven omdat mensen mij ook beter niet konden geloven (als je me snapt))

 

Je kan misschien ook Aromantic zijn. dat betekent dat je niet houd van romantisch doen. Ik maak dat alleen niet echt uit je bericht op maar het zou kunnen.

 

En het is trouwens helemaal niet erg om nog nooit verliefd te zijn geweest. een vriendin van mijn broer is nu 23 en heeft nu dr eerste vriend. Geen haast, the ware komt wel :)

ik heep dat je er wat aan hebt :)

Reageer