Vraag

Nog steeds niet gezoend! Jaloers

  • 3 May 2019
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii, ik ben een meisje van 14 jaar en ik zit op 4vwo, op dit forum ( en op veel plekken) zie ik dat mensen al heel vroeg ontgroend / ontmaagd zijn. Ik daarin tegen dus niet, veel vriendinnen van mijj hebben al een relatie gehad en praten ook vaak over zoenen enz. Ik heb nog NOOIT een relatie gehad, niemand vindt mij gwn leuk. Ik wordt daar echt jaloers van. Ik heb wel een grote crush alleen die vrienden van mijn crusch die koppelen hem met iemand anders. ( eig een soort van plagen) . Daar kan ik echt niet tegen. Heeft iemand miss tips ofz , ik wordt erg jaloers de laatste tijd. Bijvoorbeeld waneer der een meme of insta post over een ex is ofz dan ben ik zo van ik heb geen fucking exen .

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Besef dat je pas 14 jaar oud bent. Je hebt nog zoveel jaren te gaan. Het is helemaal niet gek of vreemd om op die leeftijd nog geen relatie te hebben gehad of gezoend te hebben. Op dit forum (en soortgelijke platforms) kan je het idee krijgen dat iedereen zo vroeg ontmaagd of ontgroend is, maar dat is niet het geval. Dit komt omdat deze groep het van de daken schreeuwt, omdat de meeste er (naar mijn idee) trots op zijn. De groep waarbij dit niet het geval is hoor je echter veel minder vaak. Misschien omdat ze zich schamen omdat ze het (net zoals jij) vervelend vinden dat er nog niets op dat gebied gebeurd is, maar waarschijnlijk omdat er simpelweg geen nieuws te vertellen is.

Je geeft ook aan dat je het vervelend vindt dat vrienden van je crush hem niet aan jou maar aan iemand anders proberen te 'koppelen'. Je kan er zelfs niet tegen, maar je lijkt er vervolgens niets aan te doen om dat op te lossen. Om iets te bereiken wat je graag wilt zul je vaak het heft in eigen hand moeten nemen, zo ook nu. Heb lak aan de wil van zijn vrienden zou ik zeggen en ga ervoor. Je bent prima in staat om jezelf aan hem te koppelen, daar heb je niemand voor nodig.

Het is uiteraard vervelend dat je niet met je vriendinnen over dit onderwerp kan meepraten, omdat zij toevallig wel allen al eerder een vriendje hebben gehad. Hier kun je echter vrij weinig aan doen en dit zal waarschijnlijk tot je een vriendje hebt zo blijven. Probeer je niet zo te focussen op het feit dat je nog geen vriendje hebt gehad of nog nooit gezoend hebt. Je hebt daar namelijk niets aan, behalve dat het je enorm irriteert. Ontvolg desnoods die socialmedia kanalen die dergelijke posts plaatsen zodat je je daar in ieder geval niet meer aan kan storen. Het is ongetwijfeld veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt alleen jezelf ermee als je je eraan blijft irriteren. Je eerste vriendje of zoen komt vanzelf wel en daarna zal ook de rest volgen.
Heyyyy don’t worry. Ik ben 15 zit in havo 3 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. En ik wordt in november 16... t punt is voor de ene komt het vroeger dan voor de ander. Maar maak je geen zorgen want t komt echt wel!

Reageer