Hallo iedereen,
Oke dit verhaal kan nogal vaag overkomen.
(Ik noem me zelf ff onbekend.)
Ik ben onbekend en ben 16 jaar. Ik heb om mij heen heel veel vrienden en vriendinnen, maar ik heb niet zegmaar een beste vriend of vriendin wat de meeste mensen wel hebben. Ik ben iemand die gewoon in veel vriendengroepjes zit. Nu wil ik graag iemand om mij heen met wie ik alles kan delen. Niet een vader of moeder, dat is nogal akward haha. Veel vrienden en vriendinnen van mij hebben al een vriendin gehad of hebben er al meerderen gehad. Nu wil ik zelf ook graag een vriendin waarmee ik alles kan delen. Natuurlijk kan ik wel wat delen met vriendinnen van mij wat ik ook wel doe, maar ik wil gewoon een vriendin, iemand die je wilt zien en je altijd begrijpt. Iemand die bijvoorbeeld niets doorzegt wat ruzie kan veroorzaken. Ik mis dus ook het gevoel van 'liefde'. Het probleem is echter alleen dat ik voor het laatst verliefd ben geweest toen ik 12 was, en dat was toen ook 3 jaar lang. (van 9 jaar tot 12 jaar was ik verliefd) Vanaf mijn 12de ben ik nooit meer verliefd op iemand geweest, hoelang kan dit nog duren? Ik ben een jongen die alleen een 'perfect' meisje goed genoeg vind jammer genoeg. Andere vrienden/vriendinnem die hebben bijvoorbeeld de ene keer met een meisje met zwart haar en dan blond, dat heb ik niet. Hoelang kan dit ongeveer nog gaan duren? Ik weet dat het een kwestie van tijd maar alsnog.. Moet ik gewoon alles gaan delen met vrienden en vriendinnen en gewoon gaan afwachten tot ik een keer 'de ware' vind? Of moet ik gewoon veel voor mij zelf houden
PS, maak je geen zorgen over mij dat ik rare dingen ga doen :)