Skip to main content
Ik ben 13en ik ben een jongen en ik heb nog nooit een relatie gehad(wel een paar keer Mas rdat was niet echt special) en ik maak me zorgen want al mijn vrienden hebben al een vriendin (een echte) dus ik weet nu niet wat ik moet doen
Je bent pas 13, maak je er niet teveel zorgen om. Je kan liefde niet forceren. Ik ben drie jaar ouder en heb ook nog geen relatie gehad. Het komt vanzelf wel.

Groetjes DreamerForever
*slow clap* Wow, je bent al dertien en nu nog géén vriendin?!?!

Dat is vrij normaal...

Dat jouw vrienden toevallig een relatie hebben betekent niet dat jij er een moet hebben...

Het enige wat jij "er aan kunt doen" is wat meer met dames om gaan, that's about it.
Het geeft niks. Je bent pas 13. Wees gewoon jezelf, dan komt er vanzelf iemand

Xxx girllxxx
Dank jullie wel maar ik heb nu verkering met een meisje uit mijn klas en zij vind mij echt super leuk en ik haar ook maar bedankt voor jullie adviesen
Ik vind dit altijd wel grappig. Ook een beetje ongeloofwaardig.

Je vertelde 4 dagen geleden dat je geen vriendin had en dat je niet wist wat je moest doen.

En nu ineens heb je verkering met een meisje uit je klas? Het kan, maar binnen 4 dagen al een relatie? Knap. Ik geloof er zelf helemaal niks van. Maar oké fijn voor je.

Sorry ik bedoel het niet lullig ofzo maar het is echt zo'n standaard antwoord van het is opgelost danku of ik heb een vriendin nu.

Laatst op een ander forum was er ook een jongen die last had van suïcide heel erg en hij wou alleen maar dood etc. En net als hier 5 dagen later vertelde die dat alles goed is gekomen en dat hij nergens meer last van had en dat die zich super goed voelde. Het kan. Maar ik geloof het niet. Het is echt zo'n antwoord van oké ik heb niks aan jullie dus ik zeg maar dat het opgelost is. Dan ben ik er van af.

Ik zou het leuk vinden als je echt iemand hebt gevonden.

Gr:Mr. S

Reageer