nog nooit verkering gehad.

  • 14 September 2018
  • 10 reacties
  • 225 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en ik heb nog nooit verkering gehad/ iemand die mij leuk vond ofzo. Zijn er meer mensen met hetzelde dilemma? En hebben jullie ook flirttips ofzoiets?

10 reacties

hey,
er zijn zoveel meer mensen die nog geen relatie hebben gehad zelf wat oudere mensen.
en het is geen dilemma hoor, het is niet perse nodig. ik snap dat je het wilt maar ik zou bijv alleen een relatie willen met iemand waar je echt van houd
hey,
er zijn zoveel meer mensen die nog geen relatie hebben gehad zelf wat oudere mensen.
en het is geen dilemma hoor, het is niet perse nodig. ik snap dat je het wilt maar ik zou bijv alleen een relatie willen met iemand waar je echt van houd
. Ja, snap ik. Ik hoef echt net als een slet achter iedereen aan. Ik hoop alleen dat er imand valt op een meisje met paars haar, die legerspullen verzamelt, gek is op monstertrucks en kan trekker en heftruck rijden. Ik ben ook een geval apart:P
Reputatie 3
Badge +8
'Op ieder potje past een dekseltje' hoor je weleens. Of dat echt het geval is, is maar de vraag. Het staat wel vast dat er meerdere mannen (of vrouwen) zijn die op jou vallen.
Hoi Girlikeme

Ik heb hetzelfde, ik heb nog nooit verkering gehad of iemand die op mij valt. Dit is ook niet noodzakelijk uiteindelijk vind iedereen iemand die bij diegene past.

Lieve groetjes

Piehelp
Niet gek zolang je weet dat er iemand voor je staat tewachten komt het godd
Hey
Geen stress ik ben 17 en heb nog nooit een relatie gehad ofzo
Dus ik verwacht dat 't met jou wel goed gaat komen

Peace
Sportfreak
Hey
Geen stress ik ben 17 en heb nog nooit een relatie gehad ofzo
Dus ik verwacht dat 't met jou wel goed gaat komen

Peace
Sportfreak

Precies, sportfreak heeft gelijk. Ik ben 16 en heb ook nog geen relatie gehad.
Hey,

Same here. Het komt uiteindelijk vast allemaal wel goed, we zijn pas 14.
Badge
Ik ben momenteel 13 en ik heb verkering met een meisje uit mijn klas, ik was daarvoor ook in de gedachte dat het raar was dat ij nog geen verkering had omdat een vriend van mij al wel verkering had (das uitgegaan) dus ja
Ik ben 16 en heb ook nooit een relatie gehad. Maar dat kan ook een beetje komen doordat ik als meisje op meisjes val, maar dat niet durft uit te spreken. Idk

Reageer