Vraag

Nog nooit een vriend gehad

  • 22 August 2018
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooi ik ben een 18 jarig meisje en ik heb nog nooit een vriend gehad. Ik app soms wel met jongens, maar meer ook niet. Ik ben erg verlegen als het op dit soort zaken aankomt. Soms denk ik forever alone te blijven. Ik ga ook niet echt uit of iets en als ik een jongen zie die ik wel leuk vind of hij mij dam stress ik gelijk ?, tegenwoordig willen jongens ook niet echt serieus zijn. Iemamd tips voor me

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hey, Ik heb hetzelfde maar ik ben een jongen die nog naar 16 is.

Ik ben ook slecht met meisjes, naja dat denk ik van mezelf dan.

Wat ik doe is gewoon naar mensen zoeken (in jou omgeving) en als je een leuk iemand tegen komt gewoon een berichtje sturen (dit doe ik bijv op insta). Tja je zal uit je comfort zone moeten komen als je een vriend wil. Je kan ook uiteraard wachten en het aanzien want 18 en geen vriend is niet erg ofzo. Maar ik snap je wel.

Kortom: kom uit je comfort zone en stuur die leuke jongen is een bericht!! Is het niks...? Boeie, je hoeft hem nooit te zien. Dan kijk je gewoon verder.

Je zal echt niet forever alone blijven :)
Succes!
Je hebt helemaal gelijk, ik moet idd uit mijn comfort zone stappen Bedankt voor de tips! 🙂
Hey ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, en ik denk soms ook dat ik forever alone blijf, maar ja. Ik ben blij met mijn vriendinnen. Daar heb ik genoeg aan. Je bent echt niet de enige onthoud dat!
Het komt vanzelf. En als je nog tips nodig hebt om een jongen te versieren post t hier maar ?
Jaa dat is ook zo bedankt voor je peptalk 🙂 @MXM67
Jaa geeft eens wat tips om jongens te versieren het enige wat ik altijd doe lachen en als ze kijken van schrik wegkijken en niet meer omkijken @ANONIEMPJE19374
Ikzelf ben een jongen, en ik vind het leuk als mijn superslechte grappen leuk gevonden worden. Het ligt er ook aan wat voor jongen het is. Als het een gamer is, jij bent echt goed in gamen! Als het iemand is die met z'n kleren bezig is, moet je daar complimenten over geven.
Aha dus gwn een beetje hun ego omhoog halen 🙂 bedankt! @ANONIEMPJE19374
Jup!

Reageer