Vraag

Nog geen vriendje, ligt dat aan mezelf?

  • 7 June 2019
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoe kunnen sommige wel een vriendje hebben en sommige niet? ik heb nog geen vriendje, ligt dat aan mezelf?

3 reacties

Hey,
Het komt door de jongen zelf want hij maakt een keuze, het ene stelletje past goed bij elkaar en het anders stelletje niet. Ze kiezen wat voor hun het belangrijkst dus uiterlijk innerlijk en hoe ze zich kleedt.
Groetjes
Hey!

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom bepaalde mensen sneller een vriendje krijgen dan jou. Zo kunnen ze toevallig al meer mensen zijn tegengekomen bij wie ze echt pasten, of worden ze gewoon sneller verliefd of...

Vraag jezelf dus af of je liever nu zeker een vriendje hebt, maar het vak korte duur is, of als je liever gewoon afwacht tot zoiets vanzelf komt en daarmee waarschijnlijk een fijnere relatie zal zijn?

Het ligt zeker niet aan jou, iedereen is anders en gaat ook op een andere manier om met liefde etc., de ene manier is niet persé beter of slechter dan de andere, zorg er gewoon steeds voor dat je authentiek blijft, jezelf blijven is iets wat ook veel jongens aan zouden kunnen appreciëren.

Groetjes
Lot
Hey. Ik ben een jonge en Ik heb ook nog geen vriendin gehad en ik ben 14. Terwijl een vriend van mij elke dag een meisje bekt. Hij heeft ook al iets van 12 vriendinnetjes gehad.

Reageer